Rapportera inlägg

Valt inlägg:

"Uppenbarligen inser Kent Kisse vad han håller på med eftersom han ju klagar nu när han själv utsätts för samma trams han under flera år utsatt andra för", skriver Antitroll. Nej, det är inte jag som klagar - att klaga på om du eller någon annan trollar är det sista jag skulle göra - antingen låter jag mig roas eller så bryr jag mig inte. En som däremot beklagar sig är GunnarL. Ett barn hade ju kunnat räkna ut att just detta skulle ske. Andra gringubbar - du är ju inte ensam om att vara en grinig gubbe här inne precis - beklagar sig över ditt trollande. Ditt trollande fick förfelad verkan och är lika dumt som att skjuta en medsoldat och hoppas att fienden skall bli ledsen. Som jag sa förut: du är den dummaste som hittills skrivit här inne - och just därför tycker jag till skillnad från alla andra att du skall fortsätta. Jag håller mig med andra ord inte för god för lyteskomik.

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?