Inlägg #81: Postat: 2009-01-10 13:54:00
|
JEM |
Intressant att Billy Butt tror sig vara initierad inom politiken så till den milda grad att han tror kunna bedöma Pia K:s artikel. Billy Butt, håll dig till dansbandsmusiken istället.
|
|
Inlägg #82: Postat: 2009-01-10 14:25:00
|
Leif-Arne |
Debatten är stark just nu i Israel: "f Hamas thought that lobbing missiles into Israeli civilian neighborhoods was a decent or proportionate response to the grim realities of the occupation, they were wrong. On the other hand, if Israel thinks it can bludgeon the Palestinians into political surrender, or get Hamas - or the Palestinian community at large, for that matter - to acquiesce to military occupation then it, too, is wrong." www.haaretz.com Läs, begrunda och inse att verkligheten inte är svart eller vit!
|
|
Inlägg #83: Postat: 2009-01-11 13:47:00
|
Unto S |
Vadslagning! Vem vågar utmana mig? Jag säger att Israels Armé lyckas slå rekordet från Libanonkriget där över tusen människor dödades av judarna. Det var många barn. 100 spänn. Vem sätter emot? Det blir en liten bonus om man lyckas gissa hur många palestinska barn som har fått sina magar spräckta av judarnas bomber och tarmarna hängandes utanför. Eller hur många palestinska barns hjärnsubstanser ligger utspridda på marken efter judarnas bombattacker. Heja Israel, heja Pia K som arbetar med barn och som stöder Israels mord på palestinska barn!
|
|
Inlägg #84: Postat: 2009-01-11 16:21:00
|
JEM |
Nåja 100 spänn har jag allt råd att förlora, men det är dumt att kasta pengarna i sjön. Ingen kan som Unto alla kalla fakta när det gäller offer på den sida han håller på. Unto, kan du inte plocka fram lite siffror på alla barn och vuxna som mördats och torterats och fortfarande torteras och mördas av kommunistdiktaturer? Eller är det bara de de barn som Hamas använder som sköldar mot bomberna som räknas?
|
|
Inlägg #85: Postat: 2009-01-11 17:46:00
|
Bongo Bongo |
#84. Precis JEM. Därför är det helt rätt och riktigt att slakta palestinier. Ha, ha, du är verkligen en äcklig hycklare och idiot.
|
|
Inlägg #86: Postat: 2009-01-11 17:47:00
|
Bongo Bongo |
Kom igen nu, JEM, kan vi få en närmare förklaring? Varför motiverar "Gulag" terrorbombningar av palestinier?
|
|
Inlägg #87: Postat: 2009-01-11 20:11:00
|
Unto S |
#84 Kan inte Månsson själv skriva om kommunistdiktaturer eftersom han tycks vara kunnig i ämnet? Jag kommenterar gärna.
|
|
Inlägg #88: Postat: 2009-01-12 12:34:00
|
Unto S |
Judarnas heroiska stordåd fortsätter. Judarnas masslakt på palestinier når snart 1000 sträcket. Över 300 barn. Och borgarbrackorna i Sverige jublar. I för sig så jublade de då också när tyskarna slaktade judar på sin tid. Fast den stora majoriteten var tysta då som idag och höll med dem som var starkast Israel idag – imorgon?. Så var det under andra världskriget, före Stalingrad hejade de på tyskarna, efter Stalingrad vände de kappan efter vinden. Hurra för borgarbrackorna.
|
|
Inlägg #89: Postat: 2009-01-12 12:41:00
|
Diplomaten |
Fascist Hamas fortsätter kampen och använder helt cyniskt och hänsynslöst det palestinska folket som gisslan i kriget, torterar och skade skjuter de som protesterar. Hurra för de enögda 68-skäggen !!!
|
|
Inlägg #90: Postat: 2009-01-12 12:44:00
|
Janne B |
Borgarbrackor är enligt gamla regler folk som sitter i dyra villor i södra Skåne t.ex.
|
|
Inlägg #91: Postat: 2009-01-12 12:51:00
|
Janne B |
Jag tror inte att det finns en enda grupp som jublar över situationen i Palestinaområdet. Däremot ser jag en massa deprimerade människor som slår ut med händerna i hjälplös förtvivlan.
|
|
Inlägg #92: Postat: 2009-01-13 14:10:00
|
JEM |
85# Bongo Bongo, eftersom du uppenbarligen lider av en allvarlig psykisk störning och till följd av det utgör en uppenbar risk för kvalitén på Sourze-inläggen, finns ingen som helst anledning att bemöta dina infantila inlägg.
Till övriga normalt läskunniga kan jag säga att jag aldrig någonsin ansett eller gjort gällande att Gulag och andra kommunisttortyrinrättningar skulle ursäkta Israels krig mot Hamas. Att den fullkomlige idioten Bongo Bongo inte förstår är inte så konstigt. Men ni övriga utrustade med en måhända liten hjärna?
|
|
Inlägg #93: Postat: 2009-01-13 14:16:00
|
JEM |
Unto; ja, jag har studerat kommunismens illgärningar under en tid och vågar påstå att jag är hyfsat insatt i ämnet. Anledningen att jag trycker på ämnet är att jag upplever att du, så fort någon kritiserar vänstern överlag, alltid bemöter den kritiken med ny kritik mot tex USA eller Israel. I denna artikel är det iofs det som är ämnet, men jag ser det som ett mönster hos dig. Att rabbla siffror på dödade är endast ett effektsökeri och säger inget om problemets grundkärna.
|
|
Inlägg #94: Postat: 2009-01-13 16:42:00
|
peter_ |
hfjufurkt erjh
|
|
Inlägg #95: Postat: 2009-01-14 10:53:00
|
Bongo Bongo |
JEM väljer att på ett högst osmakligt sätt gå till attack istället för att erkänna att hans trampat i klaveret. Eftersom JEM, enligt vissa till mig lämnade uppgifter, lider av diverse psykiska och fysiska sjukdomar så väljer jag att inte kommentera hans griserier. Dock bör det stå klart för alla att JEM ej kan tas på allvar och att han omedelbart bör bli ett fall för den psykiatriska slutenvården innan han återigen skadar sig själv och andra.
|
|
Inlägg #96: Postat: 2009-01-14 10:54:00
|
Bongo Bongo |
"Till övriga normalt läskunniga kan jag säga att jag aldrig någonsin ansett eller gjort gällande att Gulag och andra kommunisttortyrinrättningar skulle ursäkta Israels krig mot Hamas." Ha, ha, vilken jävla pajas du är, JEM.
|
|
Inlägg #97: Postat: 2009-01-14 11:03:00
|
ArHo |
#96 Bongo, är du på väg att begära avsked ifrån bussiga klubben. Jag blev illa berörd utav att någon sablade ned dig i dojjorna och fick tanken, vad orättvist mot Bongo och nu begår du samma misstag själv?
|
|
Inlägg #98: Postat: 2009-01-14 12:31:00
|
Bongo Bongo |
#97 Måste nog rätta dig lite där, ArHo. Jag är och har aldrig varit medlem av bussiga klubben här på Zås. Faktiskt så tyckte jag JEM obalanserade påhopp var riktigt roligt eftersom det verkligen lyser av JEM:s skam över att ha trampat så grovt i klaveret. Riktigt roligt var den klassiska "jag slår inte min fru" brasklappen. När allt kommer omkring så är det här bara internet.
|
|
Inlägg #99: Postat: 2009-01-14 13:06:00
|
ArHo |
#98 Ok, Bongo det får väl gå för den här gången. Alla borde söka medlemskap i bussiga klubben. Absolut de viljor som skriver på Sourze som är duktiga på att skriva om saker och ting som få är intresserade utav, alltså okväden.
|
|
Inlägg #100: Postat: 2009-01-14 18:31:00
|
JEM |
ArHo, jag är ledsen att behöva utsätta dig och andra normala här för mina imbecilla inlägg mot idioten BB. Någonstans i hans gravt förståndshandikappade hjärna lyser ondskan igenom, och det triggar tyvärr min elaka sida. Men hav förtröstan, jag tänker inte bemöta svinet mer efter detta inlägg. Hans eventuella inlägg kommer inte att synas för mig längre. Vet inte om du noterat hans tendens till kognitiv dissonans. Ett mycket stört beteende vanligt hos ,som dåren själv perifert nämner, män som slår kvinnor. Med nästintill visshet gränsande sannolikhet behöver han professionell hjälp.
|
|