Jag står på Israels sida

Den här tråden diskuterar artikeln Jag står på Israels sida.
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #101: Postat: 2009-01-14 18:33:00
JEM
Förlåt ett sista inlägg till BB: Ser att du förgäves försöker dig på juridisk terminologi. Gör inte det, du gör dig bara ännu löjligare!!
Inlägg #102: Postat: 2009-01-14 19:27:00
Bongo Bongo
Ha, ha, du är bättre än The Office, JEM. Noterar med glädje att du gärna vill sätta dina egna diagnoser på andra vilket visar vilken fin människa du är. Juridisk terminologi? Jag vet att personer som ofta varit i kontakt med rättvisan ofta kan tolka ödmjuka försök till att skriva någorlunda vårdat på just det sättet. Du är en riktig pajas men jag hoppas att du söker vård innan du återigen skadar dig själv och andra.
Inlägg #103: Postat: 2009-01-14 19:30:00
Bongo Bongo
Bjuder gärna på löjligheter men har svårt att övertrumfa dig när du försvarar bomber mot barn genom att svamla om "gulag" och kommunister. Nej du har ännu en gång pissat i byxorna offentligt och jag, och många med mig, skrattar gott åt dina tokerier. Seså härliga narr, skriv, skriv och skriv igen, JEM.
Inlägg #104: Postat: 2009-01-14 20:02:00
ArHo
Bongo värst vad du trummar på i di... ja du vet, men skam den som ger sig en vacker dag så får du komma till korta med dina inlägg, men den tiden den sorgen resonerar du säkert nu, men inte sen. Bu.klu.
Inlägg #105: Postat: 2009-01-15 11:21:00
JEM
Äntligen har de korkade inläggen slutat komma:Lås oss glädjas och se framåt. Någon som vet vart den sjuke tog vägen? "Den som talar sanning får förr eller senare stå till svars". Oscar Wilde.
Inlägg #106: Postat: 2009-01-15 13:54:00
Empiri
Har läst JEM:s inlägg och kan inte spåra några som helst klavertramp eller dyligt som signaturen Bongo Bongo hävdar. Båda anklagar varandra för sinnesjukdom men vid en snabbanalys framstår det som fullt klart att det är Bongo Bongo som lider av ett outsinande självhävdelsebehov.
Inlägg #107: Postat: 2009-01-17 19:09:00
Bongo Bongo
Och själv då, Empiri? Vad fan lider du av? För du är, förhoppningsvis, född så korkad som du framstår i dina meningslösa och korkade inlägg. Kanske är du bara ännu ett jävla internettroll och lätt bögig amatörpsykolog som omedvetet, eller medvetet, bara ber om att någon ska komma och bitchslappa dig till vett och sans. Vänligen, tilltala mig eller omnämn mig aldrig igen. Annars så ska jag spåra upp dig och spöa dig ordentligt inför dina nära och kära. *detta "hot" ska ses som en hyllning till Howie Long och inte tas, alltför, bokstavligt, kanske*
Inlägg #108: Postat: 2009-01-17 19:12:00
Bongo Bongo
Fy fan vad perverst att se en sån som JEM, som förespråkar kemisk kastrering av homosexuella, citera Oscar Wilde.
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...