Will Smith, var finns du?

Den här tråden diskuterar artikeln Will Smith, var finns du?.
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Inlägg #41: Postat: 2008-10-16 19:14:00
CMO
#40 Jag gissar att det är mig du talar till, men jag har som vanligt ingen aning om vad du försöker säga.
Inlägg #42: Postat: 2008-10-16 19:15:00
Jocke S
Sedan, till PG som skrivt artikeln. Det har smugit sig in, enligt "välunderrättad källa", värre fel än att du stavat Iraq just så. Och nåt till. Katastrofen i New Orleans berodde på miljövännerna! Detta har CMO tidigare "konstaterat", genom en länk och allting! För min del läste jag redan ett par år innan katastrofen i en artikel skarpa varningar, i Illustrerad Vetenskap, om faran för orkaner med tanke på bl.a. miljöförstörelsen kring N.O. Men det var om verkligheten således, inte i de ekonomiska ideologiernas krampaktiga inskränkthet!
Inlägg #43: Postat: 2008-10-16 19:19:00
Jocke S
38 Nej, majoriteten av de som skriver intressanta och välskrivna artiklar, oavsett om man "håller med" eller ej, verkar undvika att kommentera. Kanske för att här råder djungelns lag. Själv är jag som tidigare meddelats en bengalisk tiger totem alltså, vilket också var ett budskap inom kattdjurens värld...
Inlägg #44: Postat: 2008-10-16 19:24:00
Jocke S
40 Läs 28 din och 3233 mina och sätt dig och fundera ett slag. Eller fortsätt leka verkningslös "antinazist" i DIN lekstuga. Klart slut.
Inlägg #45: Postat: 2008-10-16 19:28:00
Jocke S
37 Vet du vad en dialog är CMO? Här är en dialog mellan mig´och RB, och från Janne envägs till mig!
Inlägg #46: Postat: 2008-10-16 21:18:00
GunnarL
39/ CMO, Det tillfrisknandet kommer inte så länge Jocke S skriver på det här forumet. Han är en betydligt större pest än t.ex. Arho. Nu skall det bli intressant att se vilka invektiv han kommer att ösa över mig nu - förmodligen kommer det att handla om Eons vinster, malariamyggornas betydelse för den ekologiska mångfalden, feminismens skadlighet, osv. osv. i all oändlighet............. Men Du själv må ha det så gott!
Inlägg #47: Postat: 2008-10-16 21:21:00
GunnarL
38/ Hej Valdemar fast jag tänker fortfarande på Dig som banestyrelsen. Det är nog så att det finns en kommentator som mer eller mindre "skrämmer bort" alla kommentatorer från Sourze genom sitt osympatiska sätt och sina förvirrade inlägg. Så det ser inte så ljust ut! Kul ändå att Du fortfarande är med då och då.
Inlägg #48: Postat: 2008-10-16 21:51:00
Jocke S
47 En gång till, sen får det vara nog. Jag vill minnas att när du sa "farväl alla onda och goda" så ropade CMO "Hurra". Men sånt kan ju ändras...det är mänskligt. Att jag är pest är ju tråkigt för dig, själv har jag haft gott utbyte av ett antal personer här på sourze, och fått genomsnittliga betyg och vitsord för mina artiklar som jag tycker mig ha rätt att glädas åt. Till skillnad från dina ofta sura kommentarer mot allt och alla vissa kvällar. Men så har du ju fått mothugg diverse "sanningar" har kunnat motbevisas. Och skitsnack över andras huvuden är inte främmande ser jag.
Inlägg #49: Postat: 2008-10-16 22:03:00
Jocke S
Men det säger väl allt, att anonyme GunnarL inte kan skriva artiklar under eget namn eftersom "det är så ovanligt". Folk på sourze med vanliga och ovanliga namn resonerar rakryggat, de vågar stå för sin åsikter, OCH sina angrepp. Och över hela världen står folk för sina åsikter under eget namn, även offentligt, det gäller fattiga och rika, vänster och höger, kvinnor och män. Du påstod att jag var "ovän med hela världen" för att jag besvarade dina och någon annans lögnaktiga angrepp. Men jag har haft vänner över hela världen, även kvinnliga, medan du visst inte kunde hålla sams med din närmsta småländska granne. Sedan kan du kanske sluta skriva skit över mitt huvud?
Inlägg #50: Postat: 2008-10-16 22:09:00
Jocke S
27 Patetisk kommunistnostalgi, L.N. Sedan är det väl rätt uppenbart att Ragnhild B, som jag både kritiserat och skämtat med, i stort delar dina och likasinnades "amerikanska värderingar". Jag tror jag stannar där...
Inlägg #51: Postat: 2008-10-17 08:45:00
GunnarL
49/ Jocke, Du inser naturligtvis inte hur inkonsekvent Du är? Du skriver ju själv anonymt och anmälde ju t.o.m. mej för redaktionen när jag inte behandlade dig anonymt! Jaså, Du inser inte det? Nej, det trodde jag inte heller - är det stopp i systemet så är det.
Inlägg #52: Postat: 2008-10-17 10:14:00
Jocke S
51 Samma här: Förklaring nr x. Man har rätt att vara anonym i kommentatorsfältet. Men de som är här vet vem jag är, liksom jag vet vilka de flesta är. Jag länkar ibland tilll mina artiklar där mitt namn står. Går man till skarpa angrepp under anonymitetsskydd är det en annan sak om man är känd eller ej. Och "Jag kan inte skriva artiklar för jag har ett så ovanligt namn" är ett helt unikt resonemang. "Gratulerar"! Och du ville ju ha bort mig, varför skriver du då till mig? Gå eller kör nu till jobbet och glöm mig ett tag GunnarL!
Inlägg #53: Postat: 2008-10-17 10:21:00
Jocke S
52 Rättelse, rad 2. De som är här ofta och känner till andra som är här ofta, vet vem jag är.
Inlägg #54: Postat: 2008-10-20 10:20:00
Nick
Bankkrisen kan kräva undantagstillstånd? Pleeeese. Krisåtgärdena har redan fått dollarn att växa. Finansbranschen kommer att självsanera och så kör vi vidare. Mitt i artikeln tar finanskrisen slut och det är dags att mocka skit på Sarah Palin. Typisk Gallaghers Everything-I-hate-about-the-US-this-week-artikel.
Jocke S: Det finns inget som är som debattdödande som en deltagare som måste ha sista ordet till varje pris - tros att han för länge sedan inte har något mer att säga.
Inlägg #55: Postat: 2008-10-20 14:49:00
Jocke S
Nick, jag vet inte om du följ med här, troligen inte. När struntprat eller upprepade personangrepp kallas "debatt", då kan "debattdödande" vara helt relevant, mer än feg tystnad eller undfallenhet, men du får tycka vad du vill. Fast varför just du ville ha sista ordet här är för mig helt obekant!
Showing page 3 of 3: 1  2  3
Laddar...