|
Inlägg #1: Postat: 2001-07-02 13:24:00
|
|
suz |
tänker likadant som dej varje gång jag ser den videon,musikvideor visar avklädda pinuppor, men var är dom avkädda pinupparna ? dom manliga ? dom har bylsiga kläder och är inte alls provokativt sexiga, fast hade jag varit snygg och sjungit så hade jag nog oxå fallit i utviknings fållan, e ju bara en dum blondin :
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-02 14:19:00
|
|
Maria |
Den här artikeln har jag också tänkt skriva. Fast jag hade nog inte gjort det lika bra. Tack för att det finns fler som uppmärksammat samma sak.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-02 15:27:00
|
|
Chrille |
Aguileras mormor sa: "Vem som helst kan klä av sig......"
Christina borde ju klarar sig uten med den fantastiska sångrösten hon har.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-03 13:57:00
|
|
f |
superbra artikel. jag har också funderat över det där...diskuterat med vänner och tänkt å ena sidan å andra sidan. men överlag är det ju faktiskt mest sorgligt. som vanligt.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-07-03 16:19:00
|
|
gisela |
bra poäng, men den där videon är faktiskt världens finaste och glittrigaste. den är kitsch och rosa och glitter, så jag måste älska den.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-07-04 09:58:00
|
|
Micke |
Gunilla!
Jag kan bara hålla med. Kanske till din glädje har jag blivit urless på detta "marknadsföringssätt". Det man egentligen visar i de allra flesta fall är ju inte själva produkten, musiken eller sången, utan en fjantigt utstyrd kärring.
/Bort med skiten!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-07-04 12:52:00
|
|
Chriffe |
Jag måste vara korkad för jag hajjar inte ett jota av var du vill komma med din text. Om du har problem med dubbelmoralen i Usa så har du tagit på dig världens största utmaning. Men om du inte gillar videon så är du i mina ögon småaktig.
Ave
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-07-04 13:50:00
|
|
elfvis |
couchersova, här: ligga med
Alltså "Vill du ligga med mig ikväll" borde titeln vara. Men det kanske inte var lika slagkraftigt.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-07-05 11:49:00
|
|
Michael Lundahl |
En liten fråga:
Är det enligt dig tillåtet att visa en bild av en sexarbetare som något annat än ett skadat viljelöst offer som måste räddas ur sin misär?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-07-05 23:33:00
|
|
lady d |
jag trodde att både låten o filmen handlade om prostitutes o därav videon. christina agulieras kropp hjälper inte att sälja plattor i USA, deras drömkvinna skiljer sig från den europeiska "modellen" så att säga. nu snackar jag väldigt generellt...
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-07-05 23:41:00
|
|
lady d |
...men det finns väl både så att säga, lyxhoror, och så hmm, streethoror. förresten, så kanske de inte var prostituerade, jag menar förr i tiden så såg ju elitdansarna ut så där kör med en vildchansning, levde ju inte förr i tide
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-07-07 22:08:00
|
|
Jesus |
Vilken sanslöst intetsägande artikel! En sliten måttstock inom journalistbranschen är att rubriken skall ha täckning i texten, det kan man sannerligen inte påstå att din har! Buuu...
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-07-10 23:23:00
|
|
Juanita Zanetti |
Jag kan nästan gissa ditt utseende och jag lovar dig att du mår inte själv så jävla bra. Är det så svårt för oss tjejer att se snygga tjejer som trivs med sig själva? Vad är det som är så farligt med den videon, det är ju inte porr?
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-07-11 12:03:00
|
|
Jim Boistrup |
Bra! Jag gillar din inledning. Jag tror att det går att skriva till sig månadens pris bara genom att skriva en rubrik som inehåller tillräckligt utmanande könsord. Se bara på månadens vinnare!
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2001-07-12 21:44:00
|
|
Katarina J. |
nu är ju inte Moulin Rouge en bordell där lyxprostituerade finns, utan ett flott ställe där duktiga och talangfulla personer uppträder. okej, de är mer eller mindre halvnäck, men de är extremt duktiga och är så vackra!
Moulin Rouge är verkligen värt ett besök. för där finns inga prostituerade alls.. :
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2001-07-14 15:47:00
|
|
andreas |
du har rätt. vi borde förbjuda sex.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2001-07-14 20:27:00
|
|
Nadia |
Gunilla! Du som bara börjat... Fortsätt, fortsätt - jag vill läsa mera!
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2001-07-15 12:02:00
|
|
Karl Andersson |
Med samma logik borde vi sluta spela på trav etc eftersom spelande är ett "hån" mot dem som fastnat i spelträsket. Vi borde sluta dricka alkohol eftersom alkohol är ett hån mot alla alkoholister. Och vi borde i högsta grad sluta lyssna på musik eftersom musik är ett hån mot alla dem som gått under i musikindustrin.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2001-07-18 19:32:00
|
|
johanna |
det finns dock en i covergänget som har stil; missy elliottl. hon visar inte ens halsen i videon, och hon rappar störtskönt, och det gör henne till den enda coola och trovärdiga artisten bland de här tjejerna. som straff ? för att hon inte visar brösten brukar hon inte nämnas som artist i samband med denna låt.
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2001-07-22 11:23:00
|
|
Lina |
Varför är det bara killar som inte fattar? Är dom rädda att vi tjejer gaddar ihop oss, så att det blir svårare för dem att se halvnakna brudar I all media? Eller tror dom verkligen att alla tjejer har en hemlig dröm om att få slita av sig klädern och hoppa i säng med första bästa varelse med snopp?
|
| |