Inlägg #41: Postat: 2005-10-14 16:03:00
|
Mysan |
JOvisst babes i 20 år s åldern finns ju alltid:Men sen är det tomt på snyga kvinnor och män ju högra upp i åldern man kommer.Vem orkar eller har råd att klä sig i det senaste?
|
|
Inlägg #42: Postat: 2005-10-20 20:52:00
|
Konkordia |
Herregud Mr Butt, för det första-varför bryr du dig så mycket om detta? Du måste inte ha sex med dem. För det andra-svaret på din fråga i artikeln är: JA, många kvinnor är nog trötta på alla karlar som glor och önskar att de vore lesbiska istället.
|
|
Inlägg #43: Postat: 2005-10-25 21:30:00
|
Anders Klasson |
Hej Billy,det jag säger nu kanske
först inte verkar höra till ämnet,men
låt mig få utveckla det så långt jag
kan.Carl i Hagen i Norge kanske
aldrig skulle blivit lika populär i
Sverige som han blivit i Norge.Men
i det här fallet är det inte han själv som är intressant utan det är
i det här fallet hans väljare som är intressanta.Dom säger "Vänstern
och Marxisterna har förstört vårt
samhälle",och det är här din artikel
om den Svenska Kvinnans förfall
kommer in, förstår du ?
|
|
Inlägg #44: Postat: 2005-10-28 11:58:00
|
Anaiis |
Å ännu en ful, fetlagd GAMMAL man utan självkritik.Det är ganska vanligt att gamla fula gubbar uttalar sig om kvinnors utseende .
Personligen betackar jag mig från uppmärksamhet från din sida.Det tror jag de flesta kvinnor gör.Faktiskt.Jag tycker dessutom det är upprörande att du får skriva här.Du borde överhuvudtaget inte uttala dig om kvinnor.Om du nu vet vad respekt är?
|
|
Inlägg #45: Postat: 2005-11-15 23:33:00
|
venter |
Billy Butt kan inte mena allvar. Jag menar, med hans utseende kan man väl inte kommentera andra människors. Snacka om att kasta sten i glashus. Han sitter nog och skrattar rått åt alla som läst hans så kallade artikel
|
|
Inlägg #46: Postat: 2005-12-18 11:27:00
|
per hanell |
Börjar du nostaligiskt att skönmåla den tid du själv var yngre och slankare? I så fall stavas det du frågar efter projektion och förnekande och inte feminism...
|
|
Inlägg #47: Postat: 2006-01-07 01:05:00
|
Hellfire |
Billy! Du har ju varit exakt detsamma i många, många, lååånga år nu.Och jag har aldrig gnällt på dig. Men nu är det fanimig min tur, Rightbackatya!
|
|
Inlägg #48: Postat: 2006-01-07 01:07:00
|
Hellfire |
Och förresten... "Vi karlar"...since when did ya become one?
|
|
Inlägg #49: Postat: 2006-02-28 10:04:00
|
El Guatusi |
Tar mig en promenad på sthlms gator, torg o bibliotek o slås desvärre av Billys artikel från i höstas. Karln har tyvärr rätt: vi svenskar - inte bara kvinnor, för all del! - ser ofta ut som lumphögar, även i "chica" kvarter. Dessutom verkar förförelsen vara totalt bannlyst ur den svenska gatubilden. Hur har det blivit såhär?
|
|
Inlägg #50: Postat: 2007-09-20 10:18:00
|
Beckisbarnet |
Själv gillar jag väl tilltagna fläskrumpor med celluliter. Kolla länken här så vet ni vad jag går igång på. *smask* :
Länk: saloninfo.ru
|
|
Inlägg #51: Postat: 2009-07-26 21:03:00
|
Finstin86 |
Billy Butt du är ju vrålful själv ju!hur fan kan du säga så om den svenska kvinnan när du själv ser ut som ett ras..hade du sett ut som Brad Pitt hade jag kanske lyssnat men inte när du är fulare än min ända!
|
|
Inlägg #52: Postat: 2009-07-26 21:22:00
|
Utforskaren |
Finstin86 skönheten kommer inifrån och förstår man inte det så är det synd om Billy Butt och andra som inte kan skönja den. Vårt yttre skal är vad vi är, men vårt innersta är kärleksfullt och vackert hos de flesta människor som vi markerar med ljuvliga ord och meningar som är det egentliga skönhetsvärdet.
|
|
Inlägg #53: Postat: 2009-08-16 15:18:00
|
scandmaster |
Billy Butt må vara en FUL gubbe, men jag måste hålla med honom.Dom som invaggar sej i lögnen att kvinnorna ÄR snygga i Sverige idag,ljuger. Ca 80 ÄR överviktiga,ovårdade och bryr sej inte om utseendet eftersom käre gud:skönhet kommer ju innifrån. Samma sak borde i så fall gälla dom slanka och vackra, skönhet kommer innifrån. Filma Drottningatan i Sotckholm i typ 2 timmar, gör samma sak i gammla öststaterna och jämnför utseende och stil. Svenskarna faller platt dierk och kamerna ljuger inte.
|
|
Inlägg #54: Postat: 2010-01-20 00:56:00
|
Linda Lundin |
Patetiska idiot, det är ju skrattretande,"brinner för jämställdhet mellan könen" Hah! Hur kommer det sej då att han tycker att en vacker kvinna ska behöva banta för att gå ner 5!överflödiga kilon när han själv ser ut som nått en skördetröska kört över ;D Varför kan inte ha göra sådär 50 skönhetsoperationer så vi kvinnor slipper må illa?
|
|
Inlägg #55: Postat: 2011-10-13 22:41:00
|
Katarina |
Saken är den att vi levde på föräldrarna och den blivande mannen förr så vi hade tid till att stå framför spisen och laga riktig och bra mat. Dessutom var det inte inne med snabbmat och amerikansk mat, det var husmans kost som gällde. Nu, visst vi tänker på vårt utseende. Vi kanske tänker för mycket så det blir inget av alls. I dag fokuserar kvinnan mycket på sin karriär och det blir lätt snabbmat. Jag är 22 år. Studerar, jobbar och försöker träna 4 dagar i veckan. Men det hjälper inte. Det finns ingen tid för matlagning. Jag vet inte vad jag ska laga och jag är värdelös på att laga mat! Jag sover knappt för jag har inte tid och vem orkar göra sig snygg 5 på morgonen med endast 4 timmars sömn. Tänk på det du.
|
|