Inlägg #21: Postat: 2001-03-07 14:22:00
|
Suzanne |
trodde det var en tjej som skrev, blev positivt förvånad när jag läst klart ! klickade bara på titel utan att läsa namn först,förstår killar som vill så gott som alla porrfilmer innehåller analsex som vanligt samlag,nej tack !
|
|
Inlägg #22: Postat: 2001-03-08 14:37:00
|
nina |
hurra för smart och initierat grepp i analt avseende!
|
|
Inlägg #23: Postat: 2001-03-08 16:22:00
|
olof montin |
För det första njuter en man mer av analsex än kvinnan. Och för det andra, vem har sagt att det alltid ska penetreras i kvinnan. Mannen är definitivt inte bög för att man stoppar in ngt i rumpan. Jag tror bestämt det kan vara skönt.
|
|
Inlägg #24: Postat: 2001-03-13 12:16:00
|
Hemlig Pojke |
Flickorna piggast på analsex?
Jag har haft någon form av analsex med alla mina flickvänner 3, även om inte alla har velat få en snopp i sig.
I vilket fall så har det i SAMTLIGA fall varit på FLICKANS initiativ!
|
|
Inlägg #25: Postat: 2001-03-13 20:32:00
|
helena |
Helt genialt! Logiskt, enkelt och förnuftigt sätt att få killen att fatta vad han begär. Han kan dessutom mycket väl njuta av det själv. Oavsett är det tjejen som bestämmer över sin kropp. Alltid.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2001-03-13 22:10:00
|
Eric |
Det här var den bästa texten jag hittat på hela det här "Sourze".
Tack för bra läsning och upplysning
|
|
Inlägg #27: Postat: 2001-03-14 23:42:00
|
Anna-Lena |
Vill bara applådera denna artickel!! Mera såna som du!
Kram Anna-Lena
|
|
Inlägg #28: Postat: 2001-03-15 17:07:00
|
Johan Waldemarsson |
Bra, Ulf Wideström
Du har ett fungerande förhållningssätt . Fortsätt jobba!
vh, Johan W
|
|
Inlägg #29: Postat: 2001-03-23 05:38:00
|
fredrikw |
Mycket bra artikel! Har själv funderat i dessa banor under lång tid och har till och med funderat på att skriva en debattartikel i ämnet, något som kan ses som överflödigt nu eftersom Ulf Wideström uttryck det på ett alldeles utmärkt sätt.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2001-04-05 10:42:00
|
Doktor Bill |
Mycket ologiskt och fördomsfullt resonemang, får man väl säga...
Du verkar förutsätta att alla kvinnor tycker illa om analsex, vilket uppenbart är fel. Och måste killar som vill ha oralsex suga på en gurka först? Bör kvinnor som vill bli slickade själva testa att slicka på en rå fisk först?
|
|
Inlägg #31: Postat: 2001-04-20 16:09:00
|
Mr Black |
Jag har själv haft analsex med en tjej regelbundet, och hon älskar det.
Det kan bero på att jag har egen erfarenhet av det. Jag tycker att det är otroligt upphetsande att känna tjejens fingertopp i min anal under ett samlag. Ett av mina ex brukade, medan hon sög av mig, smeka mig lätt med pekfingret runt analen. Ibland slickade hon mig i anus. Där snackar vi intimitet Boys. Följ Uffes råd, prova själva först. Det är faktiskt ganska skönt..
|
|
Inlägg #32: Postat: 2001-05-07 15:30:00
|
Michael |
Suckade över rubriken, men klickade ändå. Och artikeln var bra, kul, tänkvärd... En pärla! Heja!
|
|
Inlägg #33: Postat: 2001-05-15 16:19:00
|
Lotten |
Att mannens G-punkt sitter i analhålet, har jag själv erfarit. Kanske är det därför många män är så anal-fixerade? De flesta män jag diskuterat analsex med drömmer om att älska med sin kvinna i "fel" hål.Dock har jag noterat att det är få av dessa män som utforskat sig själva analt. Därför tycker jag att Wideströms förslag, att kvinnan ska utforska mannen först, är en utomordentligt bra idé! Att själv utsättas för det som man vill utsätta andra för är bästa sätt att komma till insikt!
|
|
Inlägg #34: Postat: 2001-05-18 18:10:00
|
Sara Bergström |
NEJNEJ NEJ NEJ NEJ
Det är fel. Hur dum får man bli.
Det är avskyvärt.
Sara
|
|
Inlägg #35: Postat: 2001-06-16 20:46:00
|
Lena |
Min erfarenhet är att det är killar med mindre snopp som gillar att föra in den där bak, till skillnad från de som har en större, som inte är intresserade av detta.Ren erfarenhet som sagt!
Skulle detta bli mer vedertaget tror jag att killar skulle skämmas mer för att vilja göra dettade har för liten snopp!
|
|
Inlägg #36: Postat: 2001-06-18 10:21:00
|
QQ |
Tycker dock det är ett litet ställningstagande att jämföra en handling som drivs av njutning med en som drivs av politisk korrekthet, hämd eller vad det nu är som får en att köpa en dildo och utöva analsex utan att man själv tycker om det. Personligen hade jag tackat ja i båda fallen allt kan prövas, men det hade varit roligare om tjejen i fråga tyckt att det var upphetsande. Då hade det haft möjlighet att hetsa upp mig oavsett hur det hade kännts rent fysiskt.
|
|
Inlägg #37: Postat: 2001-06-19 13:47:00
|
jennie |
Fantastisk bra artikel! *lyfter på hatten och bockar*
|
|
Inlägg #38: Postat: 2001-06-23 14:46:00
|
Prilla |
Hej!
Jag som flicka kan inte rå för om killar tycker att de har bajsig kuk så de måste in i rövhål för att bli nöjda!
|
|
Inlägg #39: Postat: 2001-07-20 02:09:00
|
Capo |
Du har inte fattat att sex och kärlek är en fråga om att ge utan att kräva. Vad skulle en kvinna få ut av att penetrera en man med en dildo?
|
|
Inlägg #40: Postat: 2001-08-05 20:23:00
|
Linda J Nilsson |
Ulf, det där var inte särskilt begåvat. Gör du motsvarande rekommendationer kring oralsex också? "Om killen vill att du ska suga av honom, föreslå att han själv provar att suga av nån först." Eller?
Herregud. Analsex har man ju - precis som alla andra former av sex - med någon man litar på, för att båda vill. Svårare än så är det inte.
|
|