Inlägg #41: Postat: 2001-08-27 22:27:00
|
Johanna K. |
Analt och vaginalt är alltid skönast. Enbart
analt har jag aldrig knullat.
När man har två killar hemma så brukar han med störst kuk få ta mig vaginalt,medan han med den mindre får köra analt.
För övrigt så tror jag att Ulf Wideström är bög.Annars hade han inte varitr så fixerad vid analen.
|
|
Inlägg #42: Postat: 2001-09-02 01:16:00
|
Mira |
*applåderar*
Gillade artiklen, tycks dra mig till minnes att jag hört själva kärnan av den tidigare. *fnissar än*
|
|
Inlägg #43: Postat: 2001-10-28 16:09:00
|
Andreas |
Du skriver, hur ska en man kunna utföra analsex på sin kvinna utan att själv ha erfarenhet, det kan skada kvinnan, om inte fysiskt, andligt. Ska då kvinnan få utföra analsex på mannen? Hon har juh ingen erfarenhet. Lika bra att inte ha analsex överhuvudtaget isåna fall.
|
|
Inlägg #44: Postat: 2001-11-05 20:59:00
|
OJ JAVLAR VILKEN DALIG IDE! AR DU RADGIVARE??? |
Snark snark snark. Hennes lilla trick fungerar kanske pa trangsynta landsortsbor, men nagon som har ett nagorlunda intressant sexliv har redan provat pa det och om hon da foreslar dildos, sa kommer det bara gora det annu svarare att backa ur... Det dar var det trakigaste och dummaste forslag till motangrepp jag nagonsin har hort. Jag skulle ta illa vid mig nar jag inser att hon har planerat lange istallet for att bara tala om det. Ulf, du ar 40-50 talist eller hur? Vakna, det ar 2001 nu...
|
|
Inlägg #45: Postat: 2001-12-11 08:29:00
|
Magnus |
Otroligt bra skrivet Ulf! Jag ska komma ihåg detta som du beskrivit om någon frågar mig om detta i min yrkesroll som läkare.
|
|
Inlägg #46: Postat: 2002-03-16 09:16:00
|
Cattiz! 18 |
Det kan vara bra o säga det till killen så han tänker om!
Men jag skulle aldrig penetrera min kille där. Vidrigt!! Jag vill heller inte ha analsex själv. Min kille ville ha det förut, men sen såg han en porrfilm där det kom ut bajs. Tur för mig, för nu slipper jag höra hans tjat Men egentligen borde han väl ha fattat att sånt kan hända...redan innan han såg filmen. Men killar är ju som dom är!
Vi tjejer fiser ju rosa godisdoftande
moln Hahahaha
|
|
Inlägg #47: Postat: 2003-01-28 12:54:00
|
Martin |
Jag har varit med flera tjejer som har VELAT ha analsex. Och GILLAT det också. SÅDESÅ! Är de tjejerna dumma i huvet?
De tyckte om det mer än vad jag gjorde.
|
|
Inlägg #48: Postat: 2003-02-09 17:50:00
|
Berra |
En normal karl vill inte få den i röven. Kvinnan är hålet, mannen staken så har det naturligt varit i alla tider, och det kan inte inkompetenta impotenta? sexologer ändra på!!! Tack och lov. Vore det inte så här hade vårt släkte dött ut för länge sedan!!!
|
|
Inlägg #49: Postat: 2003-07-31 15:07:00
|
Anonym, tyvärr |
Du har rätt. Jag har själv prövat anal stimulans som man, långt innan jag hade analsex med en kvinna. Jag lyckades ändå förstöra en tjejs syn på analsex på vägen, trots mina egna erfarenheter. En lustig grej är att tjejer som gillar analsex VERKLIGEN gillar det... Men du har rätt, tjejer ska vara till lags och det är fel. Ställ krav brudar, me like!
|
|
Inlägg #50: Postat: 2006-06-11 18:57:00
|
Cii |
HA! Tack för det!
Jag har ifs aldrig haft problem med att varesig säga "nej" eller "dra åt helvette" men jag vet många som har det. SMART tänkt, sådär har jag aldrig sett det, nej inte ens tänkt tanken att andra killar än bögar skulle kunna ha analsex *bugar djupt*
|
|