Jag är pedofil!

Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #101: Postat: 2004-08-17 02:29:00
Anders Svensson
T.o.m. Barnombudsmannen anser att pedofiler behöver samhällets stöd, och inte förakt.
Inlägg #102: Postat: 2004-08-17 09:24:00
Beckisbarnet
Svar 100: Okej, Lelwani, jag förstår Ditt ställningstagande beträffande barnsex, och jag tror Dig.

Svar 99: Nja om diskussionen har spårat ur vet jag inte, men jag tror inte att ett accepterande av pedofili skulle bidra till något mer än att ge pedofilerna credit.
Inlägg #103: Postat: 2004-08-17 09:27:00
Beckisbarnet
Ett sista inlägg från mig i denna sträng:
En del vill få oss att tro att pedofili handlar om kärlek till barn, men detta är fel. Pedofili är en sexuell avart som bygger på en vuxen persons utnyttjande av ett barn..för sina egna syften. Detta kan aldrig försvaras, anser jag. Jag såg själv att man skrev i en anna sträng här i forumet att det finns rörelser som kämpar för ett legaliserande av vuxnas sex med barn. Ett accepterande är en god bit på vägen.
Inlägg #104: Postat: 2004-08-17 14:20:00
Sunny
B:Du kallar mig moralist för att jag inte tror på att hat o social utstötning löser några problem? Du tänker tydligen att vi kan offra de här människorna. Lås in dem o kasta bort nycklen? Det är en grov förenkling av verkligheten.Jag vill inte legalisera pedofila handlingar: Det vill nog väldigt få? Men en människa är så mycket mera än sitt sexliv. Pappa var en beläst historiker o en fantastisk musiker: Han lärde min dotter att spela piano.
Inlägg #105: Postat: 2004-08-17 14:25:00
forts
Han var någons son , bror o älskade tills han åkte fast första gången: Då var han död för sin familj. Han bytte bostadsort o jag fick vara väldigt försiktig med vem han var: Upptäkt betydde en ny flytt o ny arbetslöshet. Han levde dubbelliv hela livet: polisen kom ändå o kollade upp honom vid nyare brott. Jag har ingen lösning men livet som paria gjorde defenetivt inte pappa friskare eller stabilare.
Inlägg #106: Postat: 2004-08-17 14:30:00
forts
Sexuell dragning till barn behöver varken betyda kärlek eller motsatsen. Pappa brydde sig inte om barn: De var ett rent objekt för honom men jag har mött pedofiler som älskar barn. Barn gillade i allmänhet pappa men mina visste ju.Det gjorde dem självklart reserverade. En dömd pedofil ska inte få arbeta med barn eller bo med barn.Tråkigt nog är de flesta varken upptäkta eller dömda.
Inlägg #107: Postat: 2004-08-17 14:32:00
forts
Jag vet inte ifall du har barn? Kan du tänka dig vad du skulle känna ifall det var din son eller dotter som hade pedofil läggning?
Inlägg #108: Postat: 2004-08-17 15:04:00
?
"Pappa var en beläst historiker o en fantastisk musiker: Han lärde min dotter att spela piano." i svar 104.
Är det något offer som tror dej? Du lever med din farsa och dina ungar tvingade du också in i samma skit. känn dej lyst...
Inlägg #109: Postat: 2004-08-18 01:03:00
Beckisbarnet
Svar 104: Jag kallar dig moralist för att du gång på gång klagar på att jag är "elak" att jag "hatar" osv, men utan att komma med en enda vettig åsikt själv förutom ett evinnerligt kappvändande. Och nu, återigen, moraliserar du över mig.. så det känns som om det inte leder någonvart att diskutera med Dig, min käre Sunny, eftersom Du uppenbarligen är totalt förblindad av Dina egna ord att du inte under några förutsättningar kan eller vill fatta mitt budskap.
Inlägg #110: Postat: 2004-08-18 16:17:00
Sunny
O du är så förblindad av hat att du inte förstår vad jag skriver. Har försökt i tråden häröver till Anna att förklara. Jag har aldrig någonsin vänt någon kappa: I hela mitt liv har jag kämpat på med att försöka förstå. För att vi ska kunna förändra. Jag lever inte med pappa: Han var gäst i familjen o han är död vilket du skulle vetat ifall du läst mitt eget inlägg.men ja: Mina ungar gillade sin morfar.
Showing page 6 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...