Jag är pedofil!

Showing page 2 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #21: Postat: 2004-08-15 23:04:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Finns det överhuvudtaget något sunt eller vettigt i att en vuxen tänder sexuellt på att titta på porrfilm?
Inlägg #22: Postat: 2004-08-15 23:06:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Ska man anse sig som störd om man inte kan vara med i en porrfilm? Nej jag anser mig inte som störd bara för att jag tänder sexuellt på barn. Men jag tänder även på porrfilm, men jag vill inte vara med i en porrfilm för det!
Inlägg #23: Postat: 2004-08-15 23:07:00
Beckisbarnet
Anders, har du några åsikter överhuvudtaget? Frågan är motiverad med tankde på att du faktiskt nästan bara skriver skit. Du är P E D O F I L och det räcker för att konstatera att du har en störning. Störningar bör man försöka bota, inte vara stolt över.
Inlägg #24: Postat: 2004-08-15 23:10:00
Beckisbarnet
Anders, antingen är du en skämtare du skojar alltså med oss eller också är du en svårt störd och psykiskt sjuk människa med helt uppenbart skridande verklighetsuppfattning. Är du det sistnämnda så vädjar jag; Sök hjälp snälla du, innan det är försent!!!
Inlägg #25: Postat: 2004-08-15 23:15:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Det går inte att bota pedofili. Din åsikt är alltså att jag inte har rätt att vara stolt över min egen personlighet?! T.o.m. en dvärg kan ju vara stolt över att vara dvärg öven om det är en sjukdom utan att någon tycker det är konstigt! Tycker du att det är skit också?!
Inlägg #26: Postat: 2004-08-15 23:17:00
Beckisbarnet
Porrfilm och exlusiv pedofili är helt skilda saker. Porrfilm är ett såpass stort begrepp så du måste precisera dig isåfall.

Du säger att du är en pedofil, du tänder alltså på barn. Min fråga är då; eftersom du inte anser dig störd så antar jag att du tycker det finns något sunt i att tända sexuellt på ett barn. Kan du inte berätta den sundheten för oss isåfall? ;
Inlägg #27: Postat: 2004-08-15 23:18:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Jag är definitivt inte någon skojare. Du får gärna ta kontakt med mig och ta reda på hur sjukligt störd jag är, om det intresserar dig! Jag vill gärna försöka dämpa dina fördomar. Men det går bara om du själv vill.
Inlägg #28: Postat: 2004-08-15 23:21:00
Beckisbarnet
Hehe, Anders, du är ju sjuk! Dvärgväxt är ju en fysiskt åkomma, inte en psykisk sjukdom...som du uppenbart verkar lida av. Föressten, hur vet du att pedofili inte kan botas!!? Du verkar trots allt anse att du är störd eftersom du använder dig av ord som "botas"... du medger alltså att du är störd, bra grepp Anders!!!! Liten bit på vägen till ett normalt liv!!
Inlägg #29: Postat: 2004-08-15 23:24:00
Beckisbarnet
Anders, kan du inte svara på min fråga; eftersom du inte anser dig störd så antar jag att du tycker det finns något sunt i att tända sexuellt på ett barn. Kan du inte berätta den sundheten för mig?

Jag vill att du dämpar mina fördomar!!!
Inlägg #30: Postat: 2004-08-15 23:31:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Sundheten i att tända sexuellt om vi fokuserar på endast det sexuella på barn är att lust i sig har hälsobringande effekter. Lusten är avslappnande och upplyftande. Det är helt underbart att se ett barn djupt i ögonen och känna satsen spruta mellan fingrarna. Men barnet är förstås inte hos mig när det sker. Barnets blick är bara en bild i mitt huvud. Precis som en kvinnas/mans förföriska blick är för dig. Jag ser inget fel i det så länge det gör mig gott.
Inlägg #31: Postat: 2004-08-15 23:35:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Ja, det där med dvärgväxt var ett dåligt exempel. Har inget med psyket att göra. Men poängen var just den att det aldrig är sjukt att vara stolt över sig själv.
Inlägg #32: Postat: 2004-08-15 23:37:00
Beckisbarnet
Själv föredrar jag att knulla i verkligheten, men tydligen inte du...

Okej, Anders... bra att du är uppriktig och detaljerad i dina beskrivningar, det uppskattar jag verkligen. Men bara en sista fråga för ikväll; Tycker du inte att det är sorgligt att du inte kan utöva din sexuella läggning i verkligheten utan bara i fantasin?
Inlägg #33: Postat: 2004-08-15 23:41:00
Beckisbarnet
Sjukheten ligger inte i att "du är stolt över dig själv" utan att du är psykiskt störd! Att vara stolt över sig själv kan innebära oändligt mycket, men en psykisk störning är inget att vara stolt över, efter som den stoltheten inte gagnar sig själv eller någon annan. Återigen så blandar du in allmänna begrepp och fraser i denna väldigt känsliga diskussion. Vad är du ute efter egentligen??
Inlägg #34: Postat: 2004-08-15 23:45:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Jag fantiserar om att vara med barn varje dag och att de förför mig sexuellt. Så ja, jag tycker det är sorgligt att barn inte kan ha sex. Det är därför som det är så viktigt att pedofiler kan känna sig stolta och starka så att de kan leva ett värdigt liv. Själv klarar jag mig på att onanera, men om jag träffar en kvinna så skulle det självklart vara skönt att ha sex med henne. Ibland längtar jag så starkt efter sex att jag skulle hoppa i säng med vem som helst. Även med en man.
Inlägg #35: Postat: 2004-08-15 23:52:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Här är jag ute efter att få folk att förstå vad jag är ute efter! :- Men tydligen har jag misslyckats totalt! Jag vill att pedofiler ska kunna leva öppet och riskfritt kunna säga till vänner och bekanta att de är pedofiler. Att vara pedofil innebär INTE att man är psykiskt störd. Möjligen att sexualiteten är rubbad kan ju även ha skett redan i livmodern, men det innebär inte att personen riskerar att förgripa sig på barn. Varför är det så svårt att fatta?
Inlägg #36: Postat: 2004-08-15 23:53:00
Beckisbarnet
Okej Anders, jag kanske kan erbjuda att du kan ha sex med mig så ska jag bota dig från dina pedofila inbillningar! Jag tyckler helt enkelt att vi har rett ut problemet; du är egentligen inte pedofil, utan bara en sexuellt utsvulten ung oskuld!!!

OBS, jag har snygg stjärt... DS
Inlägg #37: Postat: 2004-08-16 00:05:00
Beckisbarnet
Anders, en liten fråga bara; du får svara om du vill: Har du haft sex med en annan människa?
Inlägg #38: Postat: 2004-08-16 00:05:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Åh! Tack för erbjudandet! Det skulle vara trevligt. Men hur förklarar du då att jag alltid har sett nått sexuellt i barn? Det gjorde jag ju redan när jag var liten. Sedan så finner jag också glädje i att vara med barn. Men med vuxna känner jag bara gemenskap och vänskap.
Inlägg #39: Postat: 2004-08-16 00:07:00
Anders Svensson
Beckisbarnet: Nej. Jag är orörd som en 5-åring!
Inlägg #40: Postat: 2004-08-16 00:10:00
Beckisbarnet
Anders Svensson, jag tror att du har blivit förvirrad i din sexuella identitet. dessutom är du oskuld och det gör inte det hela bättre. Jag tror faktiskt att det kommer att reda ut sig för dig, unge man! Lite trevlig vuxensex och du är botad för gott!!

Nu ska jag lägga mig, tack för diskussionen...

MVH: Beckisbarnet
Showing page 2 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...