Jag är pedofil!

Showing page 4 of 6: 1  2  3  4  5  6
Inlägg #61: Postat: 2004-08-16 20:20:00
Anders Svensson
Lelwani är en av de som verkligen förtjänar min vänskap. Hon är en riktig ängel! *kram Lelwani
Inlägg #62: Postat: 2004-08-16 21:49:00
Sunny
Svar 44 Fram till 1975 om jag minns rätt var homosex en sjukdom.
Inlägg #63: Postat: 2004-08-16 21:51:00
Sunny
Svar 12 Tycker du att gynekologer som är män o hetero eller kvinnor o homo ska utsätta sig för sådana risker varje dag? Bör en hetero psykolog behandla kvinnor: De kan ju hamna i beroendeställning? Osv i all oändlighet.
Inlägg #64: Postat: 2004-08-16 21:52:00
Sunny
Beckisbarn: Anders må vara naiv i bland men hellre naiv än elak?? Eller??
Inlägg #65: Postat: 2004-08-16 22:10:00
Beckisbarnet
Anders, jag har inte för avsikt att bli vän med dig. Varför skulle jag?
För övrigt begriper jag inte tjatet om att "pedofili är inte kriminellt, det är de pedofila handlingarna som är det"
Inlägg #66: Postat: 2004-08-16 22:13:00
Beckisbarnet
Att en vuxen förgriper sig på/utnyttjar ett barn sexuellt tycker jag är lika allvarligt som en våldtäkt och våldtäkt är kriminellt och avskyvärt. Ska man då säga att "våldtäkt inte är kriminellt, men det är våldtäktshandlingen som är kriminell" och därför skall man acceptera, stödja och uppmuntra dem som fantiserar om att våldta andra människor. Vad är det för idiotresonemang?
Inlägg #67: Postat: 2004-08-16 22:20:00
Beckisbarnet
Svar 64: Elakhet? Snarare frånvaro av flathet. Jag finner ingen anledning att tramsa och fjamsa med en människa som försöker legitimera sexuellt utnyttjande av barn, för det är faktiskt vad han försöker.. om man är smart nog att läsa mellan raderna i hans otroliga självömkan.
Killen har en skruv lös och skruven kommer knappast att skruvas åt genom att man accepterar hans perversioner
Inlägg #68: Postat: 2004-08-16 22:23:00
Beckisbarnet
Lelwani, du skrev, svar 57:
"Personligen anser jag pedofili bör legaliseras, pedofilerna skall få en chans att kunna få vara öppna med sin läggning och förföljselse av dem bör motarbetas."
Inlägg #69: Postat: 2004-08-16 22:26:00
Beckisbarnet
Lelwani, pedofili legaliseras..hur då menar du? Det är ju inte förbjudet att tänka på barnsex såvittjagvet, men du menar alltså att vi skall tillåta att vuxna har sex med barn, har jag fattat rätt? Du skriver att "lagar ska finnas kvar" men du ska på samma gpbg "legalisera"..vet du vad du pratar om eller är du helt förvirrad?
Inlägg #70: Postat: 2004-08-16 23:04:00
Sunny
B: Ja ännu är inte tanken på våldtäkt straffbara vad jag vet. Eller ens tanken att "den människan vill jag slå ihjäl?" Kanske tur: Hur många av oss skulle ha suttit i fängelse i så fall? Men att bara hata löser inga problem utan skapan nya.
Inlägg #71: Postat: 2004-08-16 23:17:00
Beckisbarnet
Huruvida lelwani och Anders Svensson är vänner saknar intresse i den här diskussionen, möjligen har det betydelse på så sätt att Hennes inlägg blir subjektiva och otillförlitliga eftersom hon uppenbarligen är pedofilens närmaste bundsförvant. märk väl att det är Anders själv som i sin artikel framhåller att han är en pedofil, varför jag använde mig av den benämningen Jag antar också att lelwani är ganska ung, på grund av hennes uppenbart blåögda och naiva resonemang beträffande pedofili.
Inlägg #72: Postat: 2004-08-16 23:25:00
Beckisbarnet
Anders skrev tidigare:
"mänskliga rättigheterna så är det DIN skyldighet att tolerera MITT val av arbete oberoende av vem jag är. Jag har RÄTT att jobba med barn om jag anser mig lämplig till det."

Du kan väl inte bara utgå från dig själv, vilken inskränkt värld lever du i?
Inlägg #73: Postat: 2004-08-16 23:27:00
Beckisbarnet
Jag vädjar till de som fantiserar om att ha sex med barn att de inte söker sig till barnomsorgen. Jag skulle nämligen inte vilja lämna mina barn till ett dagis där personalen ser barnen som sexobjekt... och vilken förälder skulle vilja det??!!
Inlägg #74: Postat: 2004-08-16 23:32:00
Jemmy Nye
Pedofili är en exploatering av en svagare part - dvs fascism.
Är det något att vara stolt över?
Inlägg #75: Postat: 2004-08-17 00:02:00
janna
Har läst en kurs i sexologi. I en av våra böcker stod det man utifrån klinisk erfarenhet bör se på parafilier pedofili inräknat som "en konfliktlösning baserat på tre förhållanden: ett negativt förhållande till sexualitet, ett fientligt förhållande till närhet, och konflikter och saknad i förhållande till föräldrarna".
Inlägg #76: Postat: 2004-08-17 00:02:00
janna forts
Anders, du skrev på en annan plats här på sidan att du inte upplevde din sexualitet som ett problem. Men vad tycker du då om sexologiboken och den kliniska erfarenheten? Är det skräp? Ovanstående förhållanden tycks mig vara sorgliga. Jag säger inte att pedofili är sjukt. Vad som är sjukdom måste i så fall definieras och det är svårt. Men jag undrar ändå inte om pedofilin beror på någonting? Ett sätt man har lärt sig för att överleva känslomässigt...
Inlägg #77: Postat: 2004-08-17 00:03:00
janna forts
Anders, du skrev på en annan plats här på sidan att du inte upplevde din sexualitet som ett problem. Men vad tycker du då om sexologiboken och den kliniska erfarenheten? Är det skräp? Ovanstående förhållanden tycks mig vara sorgliga. Jag säger inte att pedofili är sjukt. Vad som är sjukdom måste i så fall definieras och det är svårt. Men jag undrar ändå inte om pedofilin beror på någonting? Ett sätt man har lärt sig för att överleva känslomässigt...
Inlägg #78: Postat: 2004-08-17 00:03:00
janna forts
Anders, du skrev på en annan plats här på sidan att du inte upplevde din sexualitet som ett problem. Men vad tycker du då om sexologiboken och den kliniska erfarenheten? Är det skräp?
Inlägg #79: Postat: 2004-08-17 00:06:00
janna
Nä, jag har inte ett upprepningstvång...
Däremot ska jag strypa min dator långsamt
Inlägg #80: Postat: 2004-08-17 00:26:00
beckisbarnet
Sunny, du ger gärna moraliska anspelningar på att man inte skall hata, inte vara elak osv, osv..men själv har du ju inget att komma med. Vad har DU för lösningar på problemen, det kunde ju vara kul att höra. En lösning kanske är att acceptera pedofili och se det helt naturligt att våra dagisfgröknar och dagisfarbröder ser våra egna barn som sexobjekt?

Kanske vi kan legalisera våltäkt också..och nekrofili,, varför inte!? Aalla blir ju salig på sin ost! Yeah!
Showing page 4 of 6: 1  2  3  4  5  6
Laddar...