Ni har inte rätt att demonstrera mot USA

Den här tråden diskuterar artikeln Ni har inte rätt att demonstrera mot USA.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Inlägg #81: Postat: 2003-04-03 13:02:00
Patrik
Mycket snack, liten verkstad!
Om du nu är en sådan kämpe för rättvisa i världen, varför sitter du då här kritiserar? Varför befinner du dig inte i Irak eller i något av Irak´s grannländer och tar hand om de flyende irakierna.
Du är något "duktigare" än oss andra men INTE mycket!
Inlägg #82: Postat: 2003-04-07 09:16:00
marie
Vilket jävla skitsnack. uruselt tycker jag verkligen. Jag har själv varit med i rörelsen länge nu men jag blir alltid glad när jag ser ännu yngre engagerade själar. Varför klagar du? Ju fler vi är dess bättre. Du låter som en 12-årig gnällig unge som vill vara ensam om att ha en leksaksbil eller något. Var glad att folk öppnar ögonen, man föds ju inte med kunskap.
Inlägg #83: Postat: 2003-04-07 10:34:00
judith
Tack för denna artikel. Jag har min lilla bror i Irak just nu där han är befäl för en Marine Corps bataljon. Boris artikel förklarade på ett trovärdigt sätt varför han är där. Jag har visat den för mina äldre barn 11 och 12 år som motvikt till, bland annat, Göran Perssons kommentar att USA:s agerande mot Saddam Hussein kan jämföras med den stora, styyga pojken på skolgården som slår på den lilla, svaga pojken. Man häpnar.
Inlägg #84: Postat: 2003-04-08 16:49:00
zet
Fy fan vad dåligt. Ett riktigt lågvattenmärke!!!
Inlägg #85: Postat: 2003-04-08 23:01:00
Mirru
Japp, USA-hatet bara växer för varje dag
Inlägg #86: Postat: 2003-04-09 15:01:00
Jennifer
Tack Boris!
Hitler&Saddam har agerat på samma sätt: Krossat opposition med terror, förgripit sig på etniska minoriteter Hitler/judarna, Saddam/kurderna och intagit länder som de säger "historiskt tillhört" deras land Hitler/Sudetlandet, Saddam/Kuwait. Skönt att alla svenska journalister inte är så omedvetna att de tror att det irakiska folket inte behöver befrias.
Showing page 5 of 5: 1  2  3  4  5
Laddar...