|
Inlägg #21: Postat: 2003-03-01 14:39:00
|
|
steena |
Barn är enligt Freud också sexuella varelser. Njuter de också av sex?
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2003-03-01 15:22:00
|
|
Emia |
Nog fan har jag märkt att hundar har "viljat ha sex"med mig ett flertal gånger. Vem har inte fått en juckande jycke på benet? Men ni zoofiler måste ha en förbannat konstig syn på sex om ni tycker att det ni och djuren har tillsammans är kärlek. Att sätta på något som uppenbart ligger så oerhört mycket lägre än en själv i fråga om intelligens och verklighetsuppfattning, hur fan kan det ge en något?
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2003-03-01 15:40:00
|
|
Henrik Svensson |
Intressant..Du använder exakt samma retorik som Michael Jackson då han förklarar att det han gör medMOT barn handlar om ömsesidig kärlek...
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2003-03-01 18:04:00
|
|
Oskar S |
Sourze har verkligen ingenting vettigare att komma med än debatter om pseudoämnen som det här? Är folk helt jävla dumma i huvudet... Snälla. Ta hand om era fuckade liv istället, jag tror knappast att det här kvalar in som något samhällsproblem. Ni är så jävla löjliga när ni bara vältrar er i såna här ämnen.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2003-03-01 20:46:00
|
|
Mia |
Jag är inte någon zoofil och har en hund hemma. Själv har jag tänt på att exempelvis två hundar har sex. Det vet jag att jag inte är ensam om. Jag tycker inte att det är något fel i att du är zoofil, kan förstå att olika människor har olika läggningar och tänder på olika saker. Jag vill inte dra några förhastade slutsatser om något jag är så insatt i.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2003-03-01 22:13:00
|
|
Angelica |
Jag känner att denna debatten har spårat ur tyvärr. Överallt svarar denna q istället för att exempelvis wildwarg eller någon med hans sexuella läggning får förklara för oss oinsatta på våra frågor. Väntar tex fortfarande på om det är bevisat att djuren verkligen njuter av detta eller enbart är undergivna.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2003-03-02 01:00:00
|
|
Daniel |
Tillit!!! Öh kan du prata me din hund lr vad vet du om vad den tycker?Jag förstår om du kan förstå lite hur den känner men tycker du borde inse att chansen att den här hunden verkligen vill ha sex me dig måste vara extremt liten så tycker d e helt fel att uttnyttja en liten varelse som inte kan försvara sig mot dig. Tänk om inte annat på din släkt och din omgivning. Det är inte rätt mot dem.Menar inte å va taski men d funkar inte å du verkar vara långt borta från verkligheten.
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2003-03-02 01:29:00
|
|
Nyfiken |
Wildvarg jag undrar bara,av ren nyfikenhet,vad säger och gör ni när tjejer raggar på er? Ni måste ju alla ha råkat ut för tjejers förförelsekonster eller? Säger ni att ni är homos eller upptagna. Eller säger ni som det är? Måste vara jobbigt att ha en så pass avvikande läggning med tanke på att många inte ens vill gå ut med att de är homos.
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2003-03-02 18:29:00
|
|
Anna Hahne |
Jag är inte emot zoofili "bara för att". Det handlar inte moral och etik. Det handlar om vad som är bäst för djuret. Jag är emot zoofli därför att konsekvenserna av handligen är tämligen okända. Det är svårt att veta hur djuret uppfattar det eftersom de inte kan prata, de kan inte förmedla sina tankar till oss.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2003-03-02 21:23:00
|
|
Angelica |
Wildwarg jag måste fråga dig, om, om det nu skulle bli vetenskapligt bevisat att din hund faktiskt inte vill ha ett sådant förhållande med dig som ni har, är du då beredd att för Sheilas var det så hon hette? skull sluta och försöka ha ett förhållande med en av din egen art? Eller hade du följt din egen övertygelse att hon själv vill?
|
| |
|
Inlägg #31: Postat: 2003-03-03 10:16:00
|
|
E |
Ehm..alla ni förvånansvärt många förespråkare för sex över artgränserna där argumenten baserar sej på att detta på något vis är försvarbart eftersom djur också har sexualdrift, kan ni ge NÅGOT annat exempel där detta förekommer? Alltså där djur med så olika DNA att de inte kan fortplanta sej ändå parar sej med varandra?
Och givetvis med källa angivet, tack..
|
| |
|
Inlägg #32: Postat: 2003-03-03 16:14:00
|
|
Jan Schmidt |
Det finns en viktig likhet mellan att ha sex med barn och att ha sex med djur: ingendera har möjlighet att säga "nej!". Ingendera har möjlighet att dra sig undan, avstå eller ens förstå vad det är som händer dem! Att tvinga sig till könsumgänge, med vem det vara månde, är förkastligt och ovärdigt människor!
|
| |
|
Inlägg #33: Postat: 2003-03-04 19:36:00
|
|
Anna |
du är VIDRIG!!! min enda tröst är att jag vet att du kommer att brinna i helvetet! Till råga på allt vågar du inte ens stå för dig själv och skriva under med eget namn!
|
| |
|
Inlägg #34: Postat: 2003-03-05 13:43:00
|
|
Moa |
Jag blir förvånad när jag läser sådana här artiklar. Jag trodde inte att "normala" människor tänke och fungerade så här. Det är ju skrämmande. Du påstår att det finns bevis för att hundar onanerar. Men du underbygger ju inte med bevis. Jag undrar varför du inte kommer med mer försvar mot Annas olika påståenden. Det kanske inte finns några? Det är ju den bilden man får när man läser ditt svar. Jag hoppas att lagen om zoofili kommer införas igen!
|
| |
|
Inlägg #35: Postat: 2003-03-05 19:04:00
|
|
Ida |
Fy fan va jävla äcklig du är! Det är en välskriven artikel, du är duktig på att uttrycka dig skriftligt, men du döljer dig bakom en massa jävla floskler! Tänder man på hundar då är man ju för fan inte friskt i huvudet, då behöver man hjälp!
|
| |
|
Inlägg #36: Postat: 2003-03-06 14:39:00
|
|
Mattias Grenhall |
Den här människan som skrivit denna artikeln, jag hoppas du skojar. Annars så får du verkligen hålla tummarna för att jag inte träffar på DIG eller någon annan med denna läggning, som skulle råka nämna det i min närhet. För en sak ska du veta djurvänner sätter inte på sina djur ditt jävla äckel! Fy fan vad jag tycker synd om din hund och jag hoppas innerligt att du DÖR SNART! Ni som tänker försvara denna avskyvärda individ tänk efter före.
|
| |
|
Inlägg #37: Postat: 2003-03-07 14:16:00
|
|
Shep |
Till de som ännu inte insett att djur kan säga ifrån även till flockledaren, väljer sina partners och kan aktivt inbjuda till sex kommer här ett litet utdrag ur en bok om Etologi:
|
| |
|
Inlägg #38: Postat: 2003-03-08 01:22:00
|
|
q |
En talande tystnad breder ut sig över samtliga zoofilforum. Plötsligt har zoofil-hatarna ingenting att säga längre. Inga kvicka kommentarer? Ingen hetsk uppvigling? Törs ni inte bemöta zoofilerna som tillsist gett sig in i debatten? Eller är ni papperskrigare allihopa? Anna Hahne?
|
| |
|
Inlägg #39: Postat: 2003-03-08 10:16:00
|
|
blondie |
jag har alltid haft familjehunden som knullkompis, ända sedan jag var liten flicka. min nuvarande vovsing är mer en villing att tillfredsställa mig både med slick och knull. Han blir nöjd o jag blir nöjd. varför gnälla.... prova istället
|
| |
|
Inlägg #40: Postat: 2003-03-10 12:07:00
|
|
Jimma |
Fy fan vad vidrigt,jag tycker det kan jämföras med pedofili.Att ge sig på värnlösa varelser som inte kan säga nej.
|
| |