|
Inlägg #41: Postat: 2003-03-11 23:21:00
|
|
Pervot |
Det är inget broder, själv är jag heterosexuell - och kvinnovän. Förlåt alla ni, hade jag fått välja hade jag givetvis valt en mera komplicerad sexuell läggning som inte var så jävla accepterad, tror ni det är kul att vara omtyckt och och en del av normen? Knappast, det går inte en dag utan att jag önskar att jag var pedofil eller nåt.
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2003-03-23 22:17:00
|
|
HundägareSthlm |
Du borde hållas i svinstia och matas med potatisskal ditt äckelpäckel.
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2003-03-27 21:21:00
|
|
lina |
djur är så mycket mer! djur har en egen vilja! att underskatta dem är taskigt. det är tämligen svårt ha sex med ett djur som har vassa tänder. den här artikeln har mer med vår syn på djur att göra än vad ni tror. djur är så mycket mer. de bestämmer själva och sänder tydliga signaler och pratar med de som vågar försöka förstå. lägg av. alla som klagar. djur är också individer. kan man vara homosexuell kan man vara zoofil.
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2003-03-29 13:10:00
|
|
Carin Nordström |
Det här inlägget är rapporterat till administratör
Enligt mig är det oförenlgit att vara zoofil och samtidigt djurvän!
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2003-03-29 23:25:00
|
|
Olle |
All perverts must die!
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2005-04-07 20:24:00
|
|
Djurskydd |
Vad tycker du om våldtäckt på en person som är medvestlös?
är du för eller emot?
|
| |
|
Inlägg #47: Postat: 2010-02-12 10:17:00
|
|
Ninni |
E skrev: Ehm..alla ni förvånansvärt många förespråkare för sex över artgränserna där argumenten baserar sej på att detta på något vis är försvarbart eftersom djur också har sexualdrift, kan ni ge NÅGOT annat exempel där detta förekommer? Alltså där djur med så olika DNA att de inte kan fortplanta sej ändå parar sej med varandra? Och givetvis med källa angivet, tack..
Det finns många observeringar om artöverskridande sex i naturen. Jag väljer en källa, varsågod:
Länk: video.google.com
Nej, jag är inte zoofil.
|
| |
|
Inlägg #48: Postat: 2010-02-12 10:20:00
|
|
Ninni |
Då den inte accepterade radbyten blev det otydligt vad "E" skrev. så jag gör om min kommentar. Beklagar detta.
.
E skrev: "Ehm..alla ni förvånansvärt många förespråkare för sex över artgränserna där argumenten baserar sej på att detta på något vis är försvarbart eftersom djur också har sexualdrift, kan ni ge NÅGOT annat exempel där detta förekommer? Alltså där djur med så olika DNA att de inte kan fortplanta sej ändå parar sej med varandra? Och givetvis med källa angivet, tack.. "
...
Det finns många observeringar om artöverskridande sex i naturen. Jag väljer en källa, varsågod: Länk: video.google.com
. Nej, jag är inte zoofil.
|
| |