Jag är zoofil - och djurvän

Den här tråden diskuterar artikeln Jag är zoofil - och djurvän.
Showing page 1 of 3: 1  2  3
Inlägg #1: Postat: 2003-02-28 12:49:00
Pervot
Alltås du blir kär i vovvar och peddon i barn, ingen accepterar att ni har sex med deras barn eller djur. Jag fördömmer inte dig eller dina känslor för hundar, lika lite som jag fördömmer någon som blir kär i ett barn så länge det bara handlar om känslor och inte utmynnar i övergrepp. Så jag är mycket förbryllad över att du var så snabb att dömma andra när ni är så lika som ni kan bli. Dubbelmoral?
Inlägg #2: Postat: 2003-02-28 13:06:00
Anna
Och det här dravlet tror du ska få nån tycka det är okej att du har sex med din hund? Herregud.
Inlägg #3: Postat: 2003-02-28 13:09:00
Anna
Källa till att alla däggdjur onanerar? Tack. Och en sak till: i ditt fal är det ok att du sätter på din hund för att...? Din hund tycker det är skönt? I vilka fall är det inte okej isf? När hunden har huvudvärk?
Inlägg #4: Postat: 2003-02-28 14:35:00
Tommy H.
1. Existerar one-night-stands inom Zoofil-världen? Jag såg att du kallade dig wildvarg, och drar därför slutsatsen att vargar är din kopp té. Har det hänt att du åkt på raggturné till vargtrakter för att försöka få till det någon gång då? Om ja, hur länge låg du på sjukhus efter det?
2. Den där "cowlover", dissar ni honom för att han tänder på kreatur? Det verkar nästan så inne på forumet.
Inlägg #5: Postat: 2003-02-28 14:36:00
Tommy H. fler frågor
3. Är inga djur heliga för er? Liksom, off-limits.
4. Vad är sexigast: En kungspudel, en myrslok eller en delfin?
5. Hur är en reptil i sängen? Jag har haft sex med en drake, i mänsklig kvinnoskepnad en gång, men det är väl inte samma sak riktigt.
Inlägg #6: Postat: 2003-02-28 14:51:00
Trojan
1. Peter...zoofili är precis som pedofili och våldtäkt ett solklart fall av sexuellt övergrepp. Om en individ här använder jag ordet individ för både människor som djur för enkelhetens skull är försatt i vanmakt, dvs drogad eller fysiskt övermannad t ex fastållen eller inte har förmåga att ge sitt _uttryckliga_ samtycke t ex djur och små barn så är det utan tvekan en fråga om ett sexuellt övergrepp...vad du än väljer att kalla det.
Inlägg #7: Postat: 2003-02-28 14:52:00
Tommy H. återigen
6. Om ni skaffar "barn" Kommer inte "barnet" bli mobbat på hundpensionatet för att hans pappa är människa då?

Tack för mig.
Inlägg #8: Postat: 2003-02-28 15:02:00
Trojan
2. Är det kanske så att du kan tala med djuren? Säger djuret uttryckligen till dig: "Peter jag vill ha sex med dig"? Om så är fallet, så har du uppenbarligen flera problem utöver din grova perversitet. Och perversitet är tyvärr allt det är, för kärlek som du så fint talar om bygger på ömsesidighet. Såvida du inte kan bevisa bortom alla rimliga tvivel att djuret uttryckligen gett sitt samtycke, så får man faktiskt utgå ifrån att det inte vill.
Inlägg #9: Postat: 2003-02-28 16:02:00
w
de människor jag haft sex med har aldrig sagt något som kan tolkas som " jag vill ha sex" Det har snarast varit kroppspråk och det är väl samma sak med dessa djur.
Inlägg #10: Postat: 2003-02-28 16:17:00
Puppi
Apropå hundar, så kan ju deras oerhörda lojalitet mot sin husse/matte hindra dem från att göra motstånd. Se bara på en del alkisars hundar. De kan vara mkt opålitliga, men rör sällan sin ägare. De riktar aggressionen utåt.
Inlägg #11: Postat: 2003-02-28 19:32:00
B
Vilken fantastisk pedofillogik som exponeras i den här artikeln. Det ÄR en satir, no?
Inlägg #12: Postat: 2003-02-28 20:08:00
Anka
Så länge du inte faktiskt gör något mot några djur, så är det ju bara du själv som lider av de här tankarna. I så fall borde du försöka skaffa hjälp. Du har allvarliga problem, vare sig du redan har skadat ett djur eller inte.
Inlägg #13: Postat: 2003-02-28 22:28:00
Sture
JÄVLA IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Inlägg #14: Postat: 2003-02-28 23:48:00
Lina
Hela diskussionen om alfahundar, dominans och djurs rätt att bli tillfredställda av ägare som lämpligt nog tänder på nämnda förehavande äcklar mig.
Inlägg #15: Postat: 2003-02-28 23:48:00
Lina
Då vi inte kan tala med djur har vi heller ingen som helst rätt att förutsätta att de vill bli knullade av människor, inte heller att anse oss vara någon alfahund vilket jävla uttryck. Det är vi som lägger detta perspektiv på hunden. Den har sin rangordning både socialt och sexuellt, men det är befängt att tro att vi bara kan ta makt och tolkningsföreträde över hundens sexuella preferenser.
Inlägg #16: Postat: 2003-02-28 23:53:00
Illamående
Fy fan vilka äckel ni är. Hur fan kan man sätta på en hund??? Är ni helt jävla sjuka i huvudet? Och dessutom verkar ni tro att det är fullkomligt normalt. Men "wildvarg",eftersom du anser att det du håller på med är helt ok,varför sätter du inte ut ditt rätta namn? Rädd för att mamma ska får veta vilket psyko hon fostrat eller??
Inlägg #17: Postat: 2003-03-01 00:30:00
q
*suck* Jag har jag haft mycket kontakt med djur av olika slag. Det är verkligen imbicilt att påstå att djur "inte kan tala" och att vi därför inte kan veta någonting om vad djuret vill. Nä, djur kan inte prata med munnen. Men de har ett minst lika välutvecklat kroppspråk som människor har. Visste ni inte det? Nä, om ni nu inte visste det så tycker jag att ni borde ta er okunskap och gå och skämmas någonstans. Jag vill se en vettig debatt baserad på riktig kunskap, inte massa löjeväckande trams!
Inlägg #18: Postat: 2003-03-01 00:49:00
q
Era fördomsfulla jävlar som skriver här inne! Nu börjar jag bli förbannad på tonen här inne. Det finns naturligtvis många skäl att ifrågasätta udda sexualiteter som zoofili och vi hade nu ett bra tillfälle. Tyvärr så har hela diskussionen urartat i olika former av pajkastning.
Inlägg #19: Postat: 2003-03-01 07:42:00
Tommy H.
Herr Wildwarg: Är du vegan? Tanken på att din polare "Cowlover" har sex med en ko, och därefter åker ner till McDonalds för ett skrovmål känns ganska magstark.
Inlägg #20: Postat: 2003-03-01 14:02:00
solveig
Hundar är trogna och lojala intill döden, det är människan ovärdigt att utnyttja dess lojalitet för egen sexuella njutning.
Showing page 1 of 3: 1  2  3
Laddar...