Tack dumma brudjävlar

Showing page 1 of 3: 1  2  3
Inlägg #1: Postat: 2002-11-26 10:45:00
suz
jag tycker det är JÄVLIGT konstigt at de som håller i jippot inte har en crisesmanagment backup med lokaler när man är i nigeria o kan gissa sej til att nått kan hända,oj är allt bokat i london ? ledningen lika dum som brudarna ??
Inlägg #2: Postat: 2002-11-26 11:51:00
Anders Bygert
Visst, naturligtvis, allt är bruttornas fel och de som faktiskt dödade människor har naturligtvis inget ansvar eller? Men varför stanna där, Linus har ju genom att ställa frågor innan tävlingen ökat intresset för den och säkert gjort många uppmärksamma på den och därigenom gett större anledning för de stackars oskyldiga fundamentalisterna att inte blunda utan reagera. >>>
Inlägg #3: Postat: 2002-11-26 13:26:00
Jesper N
Sofias verkar smart och nyanserad i sin intervju jämfört med ditt självgoda orerande.
Inlägg #4: Postat: 2002-11-26 13:28:00
peter horal
den artikel som satte igång dessa bråk ifrågasatte bara orsaken till vissa människors vrede över tävlingen,artikeln i sin tur ansågs vara provocerande nog för att mörda.det är nog bara fundamentalister som linus som "förstår"
Inlägg #5: Postat: 2002-11-26 13:29:00
peter horal
du verkar i alla fall uppfylla de mentala kriterier du själv sätter upp för en miss-tävling
Inlägg #6: Postat: 2002-11-26 13:44:00
Puppi
Dumheten ligger väl snarare hos de människor som inte pallar att ett antal tjejer struttar omkring i baddräkt under några dagar, utan måste döda andra människor pga det.
Inlägg #7: Postat: 2002-11-26 13:59:00
Fredrik Jung abbou
Har flera ggr imponerats av dina iaktagelser med tanke pa din ringa alder. Denna text e mer i linje med din aldersgrupp kanns det som. OM hon e pucko eller inte vill jag inte spekulera i, sakert har du ratt. Men oavsett hur pucko o hur snuskigt ytligt miss world e, om man som du, anser att dessa "provokationer" legitimerar slaktandet av 100 talet kristna manniskor som "represalier" Da e man sannerligen riktigt dum i hela huvudet samt javligt subjektiv.
En riktigt FuckNut om du fragar mig.
Inlägg #8: Postat: 2002-11-26 14:02:00
Uffe
Otroligt korkad text - nästan för dum för att kommentera. Den intellektuella nivån står dock helt och hållet i paritet med den rad med vilken skribenten valt att underteckna sitt alster.
Inlägg #9: Postat: 2002-11-26 14:04:00
Michael Lundahl
Det var fanimig det dummaste jag hört hittils. Det är som att lyssna på när aktivist-packet skyller på Polisen för att Göteborg blev sönderslaget och människor näst intill dödade. Att kravall-turisterna laddade upp för fight med stenar, järnrör och kroppsskydd och gick löst på människor som en mordisk mobb, det skiter man i. Allt är polisens fel. Men vad gör man inte för att uppräthålla de fördomar man har om folk. Låta aldrig sanningen stå i vägen för en väl in-nött fördom.
Inlägg #10: Postat: 2002-11-26 14:36:00
Naseer
Jag håller med, klart att miss Universum ska ta skulden. De var ju rent provocerandse. Särskilt i dessa tider.
Det ÄR deras fel att 105 personer förlorade livet.
Å andra sidan är hela arregemanget fel, tävla om skönhet? heh... Nåja, det där är en helt annan debatt.
Inlägg #11: Postat: 2002-11-26 15:15:00
Åke Holm
Medhåller skribentens iakttagelse.
Inlägg #12: Postat: 2002-11-26 15:31:00
ZzzzZZz
Håller med om att den här artikel var jävligt dum. Dock har du lyckats skapa en debatt :
Inlägg #13: Postat: 2002-11-26 15:52:00
Thomas L. Aabo
Danmarks Miss stannade hemma och uppmärksammades i USA, Australien, Iran ! och Storbrittanien.
Inlägg #14: Postat: 2002-11-26 17:25:00
Mike
De fredliga kärleksfulla muslimerna hade tydligen svårt att smälta påståendet att profeten själv skulle gillat missarna. Alltså, ut och slå ihjäl så känns det bättre. När får vi se en stark reaktion från mullorna att det inte är OK att ha ihjäl folk bara för att de är kristna eller amerikaner eller för att de säger nåt man inte gillar?
Inlägg #15: Postat: 2002-11-26 18:38:00
Gnurf
Jag kanske fått allt om bakfoten, men var det inte fanatiska muslimer och kristna som slog ihjäl varandra på gatorna eller menar du att Ms. World deltagarna också deltog i kravallerna?
Inlägg #16: Postat: 2002-11-26 19:45:00
Magnus Andersson
"Och varje gång ... lät hon liksom åsiktsfabricerad." Vem låter åsiktsfabricerad. På sig själv känner man andra, sägs det.

"...Miss World-brudar! Om man räknar lätt på det har ni dödat en människa var." Så om man äter eller har kul på offentlig plats där halva befolkningen är muslimer under ramadam är man mördare? Kul!

"jättepucko i lyxförpackning." På sig själv känner man andra, j-kla media-vänsterprogg-wannabe! Undra vad jag är för wannabe eftersom jag skrev så?
Inlägg #17: Postat: 2002-11-26 19:47:00
Janne
Detta har blivit en bra utveckling, eller hur Linus? Nu kan fundamentalisterna avrätta sina hemska kvinnor i lugn och ro. Ingen törs väl säga något negativt om dessa stackars islamistiska rättrogna längre.
Inlägg #18: Postat: 2002-11-26 21:13:00
Mike
Linus Lordh är rasist! Vad ska man annars dra för slutsats av att han indirekt omyndigförklarar de nigerianer som var de verkliga mördarna.
Inlägg #19: Postat: 2002-11-26 21:49:00
Jon
För det första: håller helt med artikelförfattaren. För det andra: Varför skyller man allt på religionen Hur såg kristendomen ut i Sverige när vi låg på samma ekonomiska nivå?, prova att hålla en internationell ättävling i Zimbabwe eller nåt, och se om folk blir arga.
Inlägg #20: Postat: 2002-11-26 23:08:00
Uffe
Korkat skrivet. Det är ungefär som att tycka att det är Salman Rushdies fel att hans norske förläggare blev mördad för att ha publicerat Satansverserna i Norge. F.ö så hade Nigeria och en massa andra afrikanska stater med en Miss i tävlingen. Så något västerländskt jippo kan man inte säga att det är.
Showing page 1 of 3: 1  2  3
Laddar...