|
Inlägg #41: Postat: 2003-01-08 22:02:00
|
|
Tilda |
Otroligt barnsligt skrivet !!
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2003-01-23 06:41:00
|
|
Kung Kaos |
Du behöver professionell hjälp NU! Tala med en läkare/psykolog/kurator snarast.
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2003-03-07 14:48:00
|
|
malin |
Brudjävlar...kunde inte ordvalet varit bättre? Vad har ordet brud fått för betydelse i dagens läge undrar jag...?
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2003-03-22 16:44:00
|
|
Ulf Bäckström |
"Linus Lordh, totalt jävla urblåst", det hade väl varit en mer relevant signatur. Om A dödar B, har A i de allra flesta fall det fulla ansvaret för B:s död. Förmildrande omständigheter kan möjligen råda, såsom då en kvinna dödar sin svinaktiga make efter år av misshandel. Självförsvar är en annan. Men Du kan inte på allvar anklaga "Missarna" för att människor blev dödade. Om en gisslantagare hotar att döda gisslan vid en inbrytning, blir poliserna mördare om de gör en?
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2003-05-14 15:05:00
|
|
Adde |
Så sant, så sant...fattar inte hur de kunde ha tävlingen i Nigeria...det här är hittils den mest sanna artikeln jag läst...
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2004-06-12 16:40:00
|
|
Vendela F |
Bara för att du inte är snygg och har stora bröst !!
Alla brudar kan inte vara feta, finniga och komplexfyllda som du, Linus.
Visst kan jag hålla med om att miss World brudar inte behöver visa att dom är högskoleutbildade, men sanningen är att många är läkarstuderande, jurister och allmänt över genomsnittet IQ mässigt.
Du har ju redan börjat kompensera dina celluliter med något intellektuellt, som att skriva ner toppmodellerna och deras chefer.
Ditt självförtroende är räddat...puh.
|
| |
|
Inlägg #47: Postat: 2004-11-17 01:54:00
|
|
Q |
Ey, Linus, du kanske inte kunde tänkt tanken att skylla på arrangörerna av tävlingen istället för brudarna? Dumma brudjävlar? Pucko? Vad är då herren för det är ju en man som arrade hela skiten för något? Smart? Alla tittarna, alla funktionärerna, ambassadörerna som beslutade sig för att tillåta det hela, du själv som bidrar till att fortsätta uppmärksamma tävlingen?
Nej mr. Lordh, det luktar kvinnoförakt lång väg.
|
| |