Partners som tar sperma i munnen finns

Den här tråden diskuterar artikeln Partners som tar sperma i munnen finns.
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Inlägg #41: Postat: 2002-08-07 11:13:00
Micke
Jag älskar kvinnliga könssafter, och
blir kränkt av att kvinnor tycker
att min könssaft är äcklig.

Vad är det för attityd? Hur kan
begära att män skall gilla kvinnors
könssafter medan de tycker att
männes könssafter är äckliga?
Inlägg #42: Postat: 2002-08-12 11:02:00
Jenny
Jag älskar min man och då även hans sperma. Det är en del av honom jag sväljer och det gör jag med ett leende. Slår var om att tjejerna som säger att det är äckligt med sperma i munnen inte tänder på porrfilm heller. Det kan ju anses ofint.
Inlägg #43: Postat: 2002-08-12 11:03:00
Anna
Snälla lilla söta gumman? Det är just såna kommentarer som gör att du framstår som överlägsen skitstövel och det oavsett vad du egentligen försöker säga. Suck.
Inlägg #44: Postat: 2002-08-12 14:50:00
Jonny Kula
Capella 119 till Capella 118.
Inlägg #45: Postat: 2002-08-13 11:36:00
suck.
jag tyckte det var en ganska oviktig fråga. för det första är det väldigt privat och för det andra är det upp till var och en. blev förvånad när jag såg hur många som svarat och blir upprörda över detta... iofs lät han som ett överlägset svin med det där "snälla söta lilla gumman...", men va fan! är det så intressant hur många svenska flickor som sväljer sperma? det är mer nåt som mina klasskompisar i åk 8 diskuterar, men jag trodde man växte ifrån det i alla fall...tydligen inte.
Inlägg #46: Postat: 2002-08-21 17:43:00
David
Porrbranchen har gjort spema äckligt!.........!
Manlig sädesvätska är i sig inte någonting ohälsosamt utan en väldigt neutral bas. Porrbranchen spelar ofta på den kvinnliga förnedringen och har gjort utlösningen till en kvinnoförnedrande rit, trots att den aldrig varit det innan. Egentligen är sädesvätskan något naturligt och jämförbart med saliv antagligen innehåller saliv mer bakterier än sperma!. Så ni som förfasar er, tänk på det när ni kysser er partner!
Inlägg #47: Postat: 2002-08-27 22:11:00
Marcus
Det är inte ovanligt att tjejer både tar utlösningen i munnen eller t om sväljer! Jag kanske haft tur?

När jag själv slickar en tjej så sväljer jag ju det hon utsöndrar!! Det är väl inget äckligt eller konstigt!
Inlägg #48: Postat: 2002-08-29 13:45:00
jocke
detta varierar, jag har bara varit med tre kvinnor under mitt liv, ett förhållande som varade i några månader, ett 8-årigt förhållande och på sistone en som jag haft några möten med.
1: föreslog inget, hon ville att jag skulle komma på hennes bröst ofta
2: ville själv svälja, gjorde det en gång, sen bara på brösten och magen
3: vill svälja ibland, brösten ibland
Inlägg #49: Postat: 2002-08-30 03:55:00
Wern
Det roliga är att vi inte vet hur stor del av befolkningen är samer. I folkräkningar har man utlämnat den uppgiften. Amerikanska CIA påstår att 0.11 av grannlandet bekänner sig som samer, men man kan ju aldrig vara säker? Vi kan väl ha egen folkräkning.
Inlägg #50: Postat: 2002-09-01 11:03:00
Joe Buck
Alla killar borde dricka ett glas själva och se om det är så jävla gott innan dom kräver att få spruta sina flickvänner i munnen.
Inlägg #51: Postat: 2002-09-01 11:03:00
Joe Buck
Alla killar borde dricka ett glas själva och se om det är så jävla gott innan dom kräver att få spruta sina flickvänner i munnen. Det är nån form att maktutövning tycker jag.
Inlägg #52: Postat: 2002-09-01 18:41:00
fia
jag och mina väninnor har diskuterat detta mycket. att svälja eller inte svälja? att suga eller inte suga?

jag anser att sex handlar om att ge och att ta. vill jag att killen ska lapa ska jag fan inte vara så lat att jag inte ger det tillbaks. men jag vet att många av mina tjejkompisar känner sig utnyttjade.

jag har själv inget emot smaken av varken sperma eller fitta. vive la oralsex
Inlägg #53: Postat: 2002-09-07 02:50:00
påläst
I begynnelsen märkt Gud att Adam var ledsen och deprimerad. Adam förklarade att han saknade något sorts sällskap, varvid Gud lovade att skapa den mest underbara människa i hela universum: kvinna. Hon skulle då råda bot på Adams depressioner, ge honom kärlek och göra honom lycklig…
Inlägg #54: Postat: 2002-09-07 21:24:00
Röda bönan
Nej, det gör det inte alls! Sluta ljug, din djävla taliban-kapitalist-fascist-torsk!
Inlägg #55: Postat: 2002-09-17 12:46:00
seriös
Sperman är en tillgång som måste tas på allvar. Det är ju absolut ingenting att leka med eller att skratta åt.
Inlägg #56: Postat: 2002-09-24 10:56:00
anna- också skamlöst intresserad
underbart! Jag förstår inte heller denna gammalmodiga rädsla för sex, vill man ha sex ska man naturligtvis få ha det, hur man vill och vill man inte kan man ju bara skita i det.
Så det så...
Inlägg #57: Postat: 2002-10-02 21:02:00
Joss
Om herr jag-vet-minsann-hur-tjejer-gör-och-beter-sig-eftersom-jag-är-man-Lundahl vill veta hur sperma smakar kan han väl smaka själv. Eller tycker han själv att hans egen sperma är äcklig, när han inte tycker att tjejer ska tycka det?
Inlägg #58: Postat: 2002-10-08 21:09:00
bjelka
sperma kan smaka ganska olika från kille till kille och även från dag till dag. om det smakar blä kan man alltid spotta ur.
Inlägg #59: Postat: 2002-10-29 00:27:00
jens
oxo jävligt trött på allt hyckleri som finns när det gäller sex... det är nästan som att man alltid måste tycka vissa saker i vissa frågor, som om det inte finns någon frihet alls.. men ärligt talat, det finns så mycket olika saker att prova på och alla måste ju bestämma själva.. inga normer...
Inlägg #60: Postat: 2002-11-06 01:18:00
Spectraz
Förnedring är nog nyckelorder här. Många män och kvinnor tycker att det är förnedrande. Men det finns kvinnor som gillar det. Det handlar nog om kommunikation med din partner om vad man tycker om och inte. Hur många män som tycker att det är förnedrande skulle totalvägra när partner verkligen tycker om det? Det handlar om att kunna ge och ta i ett förhållande för att båda ska kunna må bra.
Showing page 3 of 4: 1  2  3  4
Laddar...