|
Inlägg #61: Postat: 2002-12-04 13:48:00
|
|
Livrädd |
sex är farligt
i alla fall när det finns porr, makthunger och osäkra tjejer
|
| |
|
Inlägg #62: Postat: 2002-12-06 09:52:00
|
|
e |
Det är väl inget konstigt med att svälja.. Har gjort det själv, det är kanske inte det godaste som finns, men så farligt är det faktiskt inte. Och jag tycker inte att det är kvinnoförnedring, man kan faktiskt välja själv, man har en egen vilja. Killen går ju ner på tjejen o smakar på hennes safter..
|
| |
|
Inlägg #63: Postat: 2002-12-20 14:31:00
|
|
johanna |
Frågan vi alla ställer oss nu är: tar du, Micael, sperma i munnen? Min uppfattning är att de flesta människor som gör det inte gör det för att det smakar sååå gott. Utan snarare för att deras partner uppskattar det. Ja, undantag finns alltid. Om du vill svälja för att du gillar det, gör det. Om du sväljer enbart för din partners skull, låt bli.
|
| |
|
Inlägg #64: Postat: 2003-01-07 07:12:00
|
|
hola |
precis som många andra tyvärr bara killar ser jag inte någon större skillnad på att smaka sperma och smaka fittsaft, vilket killar och tjejer gör under HELA oralsex akten. Whats the problem?
|
| |
|
Inlägg #65: Postat: 2003-01-17 10:24:00
|
|
jag suger |
Jag gör det.
Jag lider inte av det. Jag dör inte av det. Jag äcklas inte ens. Det är befängt att tro att det skulle vara dåligt eller fel, vilket tyvärr många av mina kvinnliga vänner verkar tro.
Det lär ju vara ett inlärt beteende.
|
| |
|
Inlägg #66: Postat: 2003-01-19 22:37:00
|
|
cock-sucker |
var ska man annars gö av klägget? men det är klart det är inte alltid särskilt gott, eftersom killen kanske ätit nå skumt på dagen. då kan det nästan kittlas på tungan. och jag kommer ihåg min första gång. då fick jag typ kväljningar. men det är ju värre för killarna skulle jag vilja säga. dom får ju ont i käkarna stackarna :D.
|
| |
|
Inlägg #67: Postat: 2003-02-26 15:49:00
|
|
Lizzie |
När killar utför oralsex på tjejer får dom fittsaft i munnen vare sig dom vill eller inte. Vi tjejer kan ju sluta suga en kille innan han kommer om vi så vill slippa att få nånting i munnen. Men det är väl inte mer än rätt att vi tar det i munnen och sväljer det lite då och då!! Skit i smaken, det har ingenting med saken att göra. Vill ni svälja något gott så köp ett gott rödvin.
|
| |
|
Inlägg #68: Postat: 2003-02-28 16:02:00
|
|
Anna Ekeroth |
Om Gud hade varit en kvinna hade sperma smakat choklad. Men om den manlige nuvarande guden hade tänkt till lite så hade han låtit det smaka choklad i alla fall, tänk vad praktiskt för våra män.
|
| |
|
Inlägg #69: Postat: 2003-03-15 00:24:00
|
|
nazi souteräng |
vad är en "självförmögenhet"?
|
| |
|
Inlägg #70: Postat: 2003-03-26 00:10:00
|
|
Noon |
Av mina sista 7 tjejer, alla långvariga, så har 4 tagit satsen i munnen och i alla fall 2 har svalt. Givetvis gör kärlek och god kost att sperma smakar bättre.
|
| |
|
Inlägg #71: Postat: 2003-05-06 23:47:00
|
|
Calebtelia.com |
Jag mennar skit i lukten och smaken kan man dricka sperma så borde det inte vara så konstigt att man dricker kiss.
Skulle alldrig kunna ha ett förhållande med en tjej som druckit sperma.
|
| |
|
Inlägg #72: Postat: 2003-05-06 23:52:00
|
|
Till Sperm ätarna här |
Visste ni att det finns något som heter bukakke en japansk specialite där ett hellt gäng av killar sprutar utt sinn sperma i ansiktet på kvinnan kannske något som skulle roa er specielt som det verkar finnas en hel del kandidater här till en sån föreställning.
|
| |
|
Inlägg #73: Postat: 2003-05-07 00:02:00
|
|
Ja det finns dem som gillar att äta skit |
Och dericka piss det är helt och hållet upp till dem om dem gillar det eller inte men att det skulle vara väre en att svälja sperma vet jag inte det är en personlig definition.
|
| |
|
Inlägg #74: Postat: 2003-05-07 01:03:00
|
|
Det finns ju Tjejer som gillar sånt |
Men är ju inte några som man skulle ha ett seriöst förhållande med skulle inte kunna tänka mig att det finns många killar som skulle vilja ha det med en tjej som svalt någon annans sperma.
Däremot passar nog dem som snabbisar sånna som man kan ha kul med för ett kort tag och sedan göra slut med när en seriör tjej dyker upp.
|
| |
|
Inlägg #75: Postat: 2003-05-07 22:53:00
|
|
The |
Finns en väldigt enkel förklaring till varför man inte sväljer - sperma lämnar efter sig en otroligt äcklig smak. Varför inte smaka på din egna så får du göra em egen bedömning. Å vare sig man sväljer eller inte, har ingenting med kärlek att göra. För den som anser det - stackare!
|
| |
|
Inlägg #76: Postat: 2004-05-24 17:54:00
|
|
Erik Larsson |
Undrar bara hur man kan bli upprörd över att någon hävdar att något är äckligt och hävdar att alla andra är som hon. Om tjejerna som du träffar ber om att äta din säd och du blir nöjd av det, spruta på. Tycker det är skönt att så mångar killar tror sig veta vad tjejer vill ha och tvärt om. Den som lever lär se som man säger!
|
| |
|
Inlägg #77: Postat: 2009-06-02 15:23:00
|
|
dermiarko |
var är d om nyaste inläggen det här är ju från 2004
|
| |