Rutinerna vi har liksom de flesta andra kortutgivande företag är att neka kunder med betalningsanmärkningar privatkort. Däremot har vi en kundorienterad organisation och vi håller alltid möjligheten öppen för en dialog med kunden. I det här fallet så hade det säkerligen kunnat lösas smidigare om kunden hade ringt till Susanne och förklarat situationen. Hade han gjort det så hade han säkerligen kunnat använda ett Statoilkort idag på sin resa till Norra Dylta och Mullsjö. Han får gärna kontakta undertecknad om han vill ha en fortsatt dialog.
Med vänlig hälsning
Statoil Detaljhandel AB
John Svenson
Chef Privatmarknad
Torkel Knutssonsgatan 24
118 88 Stockholm
Phone: 46 8 429 62 17
Mobile: 46 70 429 62 17
Fax: 46 8 429 60 30
Av John Svenson 22 jul 2002 11:59 |
Författare:
John Svenson
Publicerad: 22 jul 2002 11:59
Ingen faktatext angiven föreslå
Artikeln är inte placerad. föreslå