Jag beklagar verkligen det som har hänt. Jag har själv blivit utsatt för detta och det är mycket irriterande. För att detta inte ska hända igen har vi ändrat vår tekniska rutin vid utskickandet av vårt medlemsbrev.
Vi har gått tillbaka till det system vi haft tidigare som bara skickar ut ett mail åt gången så att misstaget inte ska kunna upprepas. Vi har bett alla utsatta om ursäkt. Till de som har hört av sig med synpunkter har vi även
personligen kontaktat dem antingen via mail eller via telefon.
Jack Hansen är en av dem som vi personligen kontaktat via telefon för att förklara vad som hänt. Utöver detta har vi även kontaktat datainspektionen som vi för en dialog med.
Återigen, vi ber så hemskt mycket om ursäkt för det inträffade.
Av Kristofer Arwin 01 mar 2001 14:37 |
Författare:
Kristofer Arwin
Publicerad: 01 mar 2001 14:37
Ingen faktatext angiven föreslå
Artikeln är inte placerad. föreslå