De sanna övergreppen

Den här tråden diskuterar artikeln De sanna övergreppen.
Inlägg #1: Postat: 2002-03-06 11:53:00
HE
För någon som klagar på andras konspirationsteorier har du bra många själv. Dessutom: "Jag anser att kritik mot USA måste vara väl påläst. Den bör vara exakt. Korrekt."

Gäller det inte dig? För t.ex. "Lagarna i Haag gäller inte "demokratier". " är direkt lögn.

Och dina trevliga bilder som ska bevisa något är ingen nyhet: NATO påstår inte att det inte hänt, dom såger att det var ett misstag.

Vilket också är varför inga åtal väcks. Undantag: Uraniumet är fortfarande under utredning
Inlägg #2: Postat: 2002-03-06 11:56:00
HE
För någon som klagar på andras konspirationsteorier har du bra många själv. Dessutom: "Jag anser att kritik mot USA måste vara väl påläst. Den bör vara exakt. Korrekt."

Gäller det inte dig? För t.ex. "Lagarna i Haag gäller inte "demokratier". " är direkt lögn.

Och dina trevliga bilder som ska bevisa något är ingen nyhet: NATO påstår inte att det inte hänt, dom såger att det var ett misstag.

Vilket också är varför inga åtal väcks. Undantag: Uraniumet är fortfarande under utredning
Inlägg #3: Postat: 2002-03-06 11:56:00
HE

Inlägg #4: Postat: 2002-03-06 11:56:00
HE

Inlägg #5: Postat: 2002-03-06 12:11:00
Hasselbergarn
Den här förstod jag :- Skickligt och övertygande skrivet men det var nog pga av att u faktiskt inte tog ut svängarna så mycket den här gången... HAr du också legat på F7.Om du tyckte som jag om den tiden finns det bara en sak att säga... Stackars jävel!
Inlägg #6: Postat: 2002-03-06 12:47:00
Greger
Intressant. Men jag ser inget om albaner i rättegångslänken.
Inlägg #7: Postat: 2002-03-06 12:48:00
mm
>>HE

Så allt Milosevic behöver göra i rättegången är att säga att allt var ett misstag ;- Det är allt ALLA anklagade behöver säga för att slippa åtal?
48 människor dog, och ett åtal med rättegång skulle kanske klargöra varför misstaget begicks och vilka som är skyldiga till det.
Inlägg #8: Postat: 2002-03-06 15:34:00
christer kyreus
Ondskans Propagandaapparater
har alltid varit, och kommer alltid
att vara, snabbare än...Sanningen!
Respekt SHQ!!
Inlägg #9: Postat: 2002-03-06 16:59:00
Fredrik Jung Abbou
Haller verkligen med att kritiken mot USA som att skjuta avkapad hagelbossa, man treffar allt som kommer i narheten. Ett bra exempel dar jag vill ge kritik. Igar, exakt igar, gick Bush exakt den fega javla linjen som man nestan visste att han skulle ta. Fina tal om globalisering, frihandel o IMF systematiska stenhjarda press pa rihandel mot U lander. Sen, USA, blockader for att skydda det inhemska stalet. Helt mot WTO regler. Satan vilket hyckleri.
Inlägg #10: Postat: 2002-03-07 00:50:00
jan
Stefan har glömt en mkt viktig faktor när han diskuterar USA:s ansvar för massakrer under Balkankrigen - nämligen UPPSÅTET. Detta är nämligen den avgörande skillnaden mellan Slobbos slaktare och USA. De förra hade uppsåt att döda och fördriva medan USA begick misstag, som bombningen av flyktingarna i Kosovo t ex. Fruktansvärda, monumentalt klantiga, oförsvarliga, men likafullt MISSTAG. Detta är viktigt att påpeka.
Inlägg #11: Postat: 2002-03-14 15:49:00
claes croner
Eftersom Stefan Hot numera tycks vara en av få skribenter som får läsare utan sexanspelningar kan hans inlägg vara värda en k-tar, låt vara en randanmärkning.
1.SH är inte så insatt i internationell ekonomi.
Laddar...