|
Inlägg #41: Postat: 2002-04-16 17:58:00
|
|
Marcus Adolfsson |
"Det finns killar som vill ha en kvinna i mera naturligt tillstånd", skrev du. Så tjejer skall alltså vara "naturliga" för att det finns killar som vill ha det så? Ärligt talat tycker jag killen som ogillade rakade fittor är precis lika vidrig som de andra du skrev om som ville ha rakade fittor. Det handlar ju om precis samma sak.
|
| |
|
Inlägg #42: Postat: 2002-05-08 23:20:00
|
|
Jessika |
Både min sambo och jag rakar oss under armarna, men eftersom det är hektiskt med småbarn har jag inte lagt ner mycket krut på att vaxa snuttan - vilket jag gjorde förut. Min sambo har inget emot det. Han brukar däremot raka pungen - vilket jag tycker är mycket trevligt - det blir faktiskt mindre hår i munnen...!
|
| |
|
Inlägg #43: Postat: 2002-05-23 13:44:00
|
|
helena |
forts. Det är ett sånt jävla tjat om vad killarna vill ha hela tiden, oh han tycker att det är okej med håriga armhålor, nu ska jag sluta raka mej, det kunde jag ju inte göra för egen maskin. fan jag tycker inte att hårväxt på killar är speciellt tändande men jag skulle aldrig drömma om att tjata på min kille att klippa armhåret, för det är hans val o ingens annans!
|
| |
|
Inlägg #44: Postat: 2002-05-23 13:45:00
|
|
helena a |
uh herregud, jag skiter väl i hur killarna vill ha min jävla fitta. det är nyttigt med hår ja, det är jobbigt att raka, och om man inte vill raka bikinilinjen heller så skit i det, ha boxer eller nåt annat skönt
|
| |
|
Inlägg #45: Postat: 2002-07-21 02:56:00
|
|
Buskis |
Mer kvinnligt med hår. Det är naturligt.
Småflickor är hårlösa.
Porrfilmerna har nog bidragit till modet att underlivet skall vara rakat.
Och att analsex är det som unga grabbar tycks drömma om i första hand. För något decenium sedan var det vaginalsex. ´Modet svänger.
|
| |
|
Inlägg #46: Postat: 2002-11-06 16:11:00
|
|
Jonas |
Jag anser att kvinnan ska få göra som hon vill, men jag föredrar, som muffdykare, att det är lite slätt och skönt där nere så man slipper pubishår i munnen. När jag muffdyker gör jag det främst för kvinnans njutning och inte min och tycker att om hon vill ha skön njutning där nere så får hon offra lite... faktiskt. Hade jag varit kvinna skulle jag faktiskt tycka det var lite obehagligt att kyssa en skäggig man... Samma sak där.
|
| |
|
Inlägg #47: Postat: 2009-06-17 16:25:00
|
|
Slanbanan |
Hur det ser ut under armarna gör mig detsamma men på muffen föredrar jag släta blygdisar iaf. Var lite skeptisk till helrakat men min tjej envisades med kalhygge och nu har jag vant mig och tycker tom det är riktigt sexigt. Men för mig handlar allt om framkomlighet. Älskar att lapa mus gör det för mitt eget höga nöjes skull, som allt annat som har med sex o göra och det är bra mycket trevligare när man inte får en massa hår i käften helt enkelt. Har inget med estetik att göra. Sen brukar jag raka pungen för att det är skönare att få den slickad då. Anledningen att det blivit norm är väl helt enkelt att det är så rackarns skönt. Men smaken är om baken... hårig :D
|
| |