|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-25 11:24:00
|
|
Hasselbergarn |
Vis som alltid, men var tog svordomarna i rubriken vägen? Vi diskuterade ju en riktigt giftig variant på den för ett tag sen...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-25 11:47:00
|
|
David |
Nej att gilla rakade tjejer och småtjejer har inget med varandra att göra, det är ungefär som att dom som föredrar små bröst också skulle vara pedofiler. Annars var ju artikeln riktigt genomtänkt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-25 11:49:00
|
|
Juanita Gina Zanetti |
De flesta tjejer gillar att killen är näst in till rakad.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-25 11:59:00
|
|
anna |
jag kan relatera till att det känns fräschare att vara rakad under armarna, men varför tycks detta i större utsträckning gälla kvinnor än män? Dessutom är det väl minst lika konstigt att det anses snyggt med rakad bikinilinje som med en helt rakad fitta. det sänder ju signaler om att man inte har något hår där, för vem har så lydigt könshår att det stannar exakt där bikinin slutar?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-25 12:02:00
|
|
Erik själv rakad |
Själv tycker jag väldigt mycket om rakade tjejer, av många anledningar. Dels för att det på alla de sätt ger en lenare och närmare upplevelse under sexakten detta kräver dock att killen också är rakad, att inte ha en massa hår som kliar och sticks är en fördel. Dels för att det känns fräschare, ingen svett, ingen lukt, dessutom hamnar inte svarta krulliga hår överallt.
Skriveriet om att jag då egentligen vill ha en småflicka skiter jag i, det är inte håret på muffen som gör en kvinna...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-25 12:17:00
|
|
Marcus P |
Om hejaramsan ifråga även innehåller orden Bajen och bärs, kan jag upplysa om att ramsan kom till under en tid då många tjejer som hängde på matcherna hade snaggat huvud. Det var ursprungligen det som avsågs.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-25 12:44:00
|
|
Znummi |
Det är inte äckligt med hår på musen, men precis som Suzanne tycker att det är fräschare att vara rakad under armarna tycker jag att det är fräschare att raka musen. Det kliar och blir svettigare och mer instängt med hår på musen. Tycker jag. Att andra låter bli att raka sig är upp till dem.
För övrigt så kunde min kille inte bry sig mindre. Han skiter i om jag har hår under armarna, på benen eller musen.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-25 14:00:00
|
|
Michael Lundahl |
Here we go again... skyll på killarna bara och avsäg er förmågan att säga "nej". Det är grupptrycket som styr och små oskyldiga försvarslösa tjejer har ju inget annat val än att böja sig. Tjejer har inget eget ansvar för sina liv... visst är det så?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-02-25 14:45:00
|
|
Malin |
hmm min pojkvän vill att jag ska raka mig för att det är otrvligt att få hår i munnen vid oralsex.. har dock inte gjort det än och vet inte om jag ska göra det.. det är ändå upp till mig vilket han också säger.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-02-25 15:15:00
|
|
Neona |
Min erfarenhet.
Rakad eller ej må vara men att ha mens och vara rakad är ingen höjdare. Håret stoppar blodet från att rinna kors och tvärs. Så utan hår är risken större för att det läcker och blodet kletas runt överallt. Så jag är mycket nöjd med mitt hår som håller strömmen under kontroll.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-02-25 16:08:00
|
|
Lisa |
Det stämmer inte att man svettas mindre under armarna när man är rakad!! Det är en myt.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-02-25 16:26:00
|
|
åsa |
Träffade en kille som visade sig vara rakad. Jag hade inte funderat så mycket herrars behåring tidigare, men då insåg jag att jag saknade den.Om hygienen är välskött är det faktiskt mysigt med könshår att rufsa runt i !
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-02-25 16:28:00
|
|
åsa |
Träffade en kille som visade sig vara rakad. Jag hade inte funderat så mycket herrars behåring tidigare, men då insåg jag att jag saknade den.Om hygienen är välskött är det faktiskt mysigt med könshår att rufsa runt i !
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2002-02-25 20:26:00
|
|
Sophia |
Jag föredrar helt klart killar som rakar pungen!!! Önskar att fler gjorde det, samt ansade lite i armhålorna.
Själv rakar jag under armarna, trimmar bikinilinjen och håller resten kort och prydligt, men jag tänker inte ta bort allt, det skulle se galet ut och kännas obehagligt.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2002-02-25 21:30:00
|
|
Jenny luden och stolt |
Själv älskar jag min ludenhet. Jag tycker det är vackert både på mig själv och andra. Ingen hyvel kommer i närheten av ens min fjunsträng på magen som alla mina älskare älskat. Killar som gillar ludna tjejer är väldigt bra älskare. Min förste riktigt bra älskare sa till mig
- lova att du aldrig börjar raka dina ben.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2002-02-25 21:43:00
|
|
Alibaba |
Fram för det naturligt vackra!
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2002-02-25 22:35:00
|
|
Donken |
Sederna förändras. Till det sämre tycker jag. Allt blir mer extremt, inte minst våran sexualitet. Det krävs allt mer för att egga. Tyvärr gillar jag rakade fittor, ett offer jag är...
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2002-02-25 22:44:00
|
|
p |
jag rakar mej mellan benen men inte under armarna, av ren orsak att armhålorna är något obetydligt, dock inte muttan. jag skiter i vilket, men har fått kritik som att könsrakad skulle vara "ofeministiskt", "underlägset" och i samma klass som silikontuttar. skitsnack, vad jag och min sexpartner gör mellan lakanen har ingenting med samhället, förtryck eller min politiska åsikt att göra.
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2002-02-25 23:15:00
|
|
Anna Karefelt |
Synd att du i din artikel endast tar upp argumentet att killar även kan gilla orakade underliv, när det verkligen inte alls borde vara det väsentliga. Det viktiga är vad vi kvinnor tycker!!!
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2002-02-26 01:57:00
|
|
fiiiah |
i dont shave. my legs. eller under armarna. så ofta.
dock så rakar jag muttan varannan vecka. för att det är skönast så. men jag råder alla till att spara håret på venusberget där kan det ha en tendens till att klia vid utväxt. alltså raka bara de yttre blydgläpparna.
allt är okej. bara man inte gör det av tvång. likadant med håret under armarna och på benen. kan du gå i linne med hår under armarna? kan du ha sex utan att vara rakad? svarar du ja. så är det också okej att raka dig.
|
| |