Fick rätt mot polisen men fortfarande ointressant

Den här tråden diskuterar artikeln Fick rätt mot polisen men fortfarande ointressant.
Inlägg #1: Postat: 2002-02-21 13:13:00
Florence
ja men ar det inte sa med allt just nu!!!-har inget fragetecken.....
Inlägg #2: Postat: 2002-02-21 13:17:00
marie
Ja, men det är väl inte så konstigt att det är en större nyhet när ex en misshandlad inte får rätt än när en får rätt. då har ju bara rättvisan haft sin gång varför skulle det bli jätterubriker?
Inlägg #3: Postat: 2002-02-21 14:31:00
hashem ali
Jag tycker att han har helt rätt att anmäla, för att om han inte gör det så gör ingen det. Det handlar om människans rätt bara för att dem är poliser har de ingen rätt att misshandla en annan människa och sen gå fria. Jag tycker att det här är sorgligt kanske dem är rasister eller inte tycker om den här människan. Jag hoppas att dem åker dit för misshandel. Tack o hej Hashem
Inlägg #4: Postat: 2002-02-21 14:35:00
Anders
Urkonstigt resonemang, att det inte visas större beror naturligtvis på att myten om den "goda" polisen ska upprätthållas. Om poliser döms visar det ju snarast på att de inte är de hjältar som pressen vill ha dem till.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-11 13:32:00
SHQ
"Oj då! Fan, bilden vi målade upp håller inte längre! Djävlar, vad gör vi nu? " Det där är spekulationer som du vränger till för att ditt eget argument skall få plats. Hade de vilja måla hade den nyheten refuserats.
Laddar...