Vega-lasagne, med korv i

Den här tråden diskuterar artikeln Vega-lasagne, med korv i.
Inlägg #1: Postat: 2002-02-20 14:55:00
Simon
Inte kunna bestämma sig.Det är något jag personligen kämpar med varje dag.Ska jag ha svart eller mörk mörkgråa strumpor idag?Vilken tröja ska jag ha? Vilket parti ska jag rösta på? Ska jag ringa henne?Det slutar med att jag tar på mig en svart strumpa på högern och en mörk mörk grå på vänstern, sätter på mig dubbla lager tröjor så jag kan alternera, skriver några sura mail till riksdagsledamöter och skickar ett sms till damen istället för att ringa. Antingen eller. Korv eller Vegetarisk lasagne.
Inlägg #2: Postat: 2002-02-20 16:36:00
Marcus P
Bra artikel. Me like.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-20 18:15:00
Daniel Milton
Alla partier är likadana så det spelar ingen roll vad du röstar på. Sluta ät kyckling, det är faktiskt inte särskilt svårt det heller och man mår ännu bättre. Och sist av allt - slappna av, livet är en lek!
Inlägg #4: Postat: 2002-02-22 20:12:00
xoo1246
Visst känns det bra att kunna välja om man ska äta kött eller inte. Värre är det om man är en kyckling med fel på benen som dagligen äter antibiotika utan något val. Men djur är juh inte lika intelligenta och vi människor är juh så oerhört unika. Dilemma blir det dock med utvecklings-störda med samma hjärnkapacitet som ett djur, bör man inte äta dem? Jag menar de är juh en börda för samhället. Bättre att äta upp dem.
Laddar...