Min brist som Sourze-skribent

Den här tråden diskuterar artikeln Min brist som Sourze-skribent.
Inlägg #1: Postat: 2002-02-20 11:13:00
Hasselbergarn
"jävla hårig fitta vs satans renrakad dito?" Jävlar, den hade dragit folk :- Ett misstag som du faktiskt gör är att du publicerar många SKITBRA texter med korta mellanrum. Vissa dagar det sista har du själv bidragit till att jaga bort dina egna artiklar från löpet... Jag tror inte vi är mer än 50-100 läsare som är här heela tiden och övriga kanske inte hinner med. Ligger inspirationen på topp eller har samlat på dig texter??
Inlägg #2: Postat: 2002-02-20 11:17:00
Florence
hej Suz!!!
har kommer Florence Freud igen...hehehe
JAG laser DIG hela tiden!!! men snyft det racker ju inte ....skamt a sido ..jag haller med dig det ar det som ar trakigt med sourze....du har en bra losning pa problemet!!! det med siffrorna inne i artikeln och inte pa framsidan MAILA DEN TILL REDAKTIONEN NU GENAST!! om det nu finns nan redaktion!!!!kram Florence oxo med i de sma siffrornas klunga ...
Inlägg #3: Postat: 2002-02-20 11:32:00
Marcus P
Dina artiklar var ju jättepopulära när jag först tittade in på Sourze. Då var det du, Per Poulsen och Kajsa Kallio som dominerade. Jag tror att klimatet var ett annat då. Inte lika hårt i kommentarfälten. Inte lika mycket rubrikkonkurrens.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-20 11:34:00
sofia
det är förvisso kul med rubriksättning men jag håller verkligen med om att läsarsiffrorna borde ligga inne i artikeln i stället!
Inlägg #5: Postat: 2002-02-20 11:36:00
sofia
jag är f.ö relativt ny på sourze men det verkar ju också vara så att man måste skaffa sig kompisar på sajten för att man då läser varandras bidrag?! men så kanske det ska vara speglar verkligheten?
Inlägg #6: Postat: 2002-02-20 11:56:00
Juanita Gina Zanetti
De bästa texterna är sådana som inte har mycket läsare alls, se: Ett brev till min dotter det finns två men båda är underbara, top 100 listan, dina, Beatriz, Ulups, Lenas och prästens texter. Ni har sällan många läsare men ni har något att säga, det uppskattar jag.
Inlägg #7: Postat: 2002-02-20 13:26:00
AMN
tips: äg tre datorer alternativt befinn dig på en plats där det finns tre eller fler datorer. min skola är ett underbart exempel det första du gör när du ser att artikeln är publicerad: klicka på den en gång från varje dator. fusk? ja, lite. men det fungerar.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-20 16:43:00
Sten O Andersson
Borstar du mig på ryggen så...Du skriver bra men jag gillar inte sär skrivning. läsar siffror
Inlägg #9: Postat: 2002-03-05 09:07:00
Thomas
56 läsare, 2547 kommentarer - dvs.att också skriva ut antalet genererade kommentarer vore kanske en extra feature. Kan det va nåt?
Laddar...