Inlägg #21: Postat: 2002-02-17 19:33:00
|
555 |
Kan inte samma vänliga människor som tipsade stofilen Sten Andersson om Sourze visa honom kommentarfunktionen? Nu blir det ju bara så pinsamt tydligt att någon - Joakim? - stått över axeln och visat hur ett tangentbord fungerar.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2002-02-18 17:08:00
|
SHQ |
"Journalister borde kontrollera bakgrunden hos medarbetare på tidningen och då inte förvånas över om man kommer fram till att tidigare djupt troende kommunister inte är sällsynta."
Håll käften ditt kalkbrott. Att dom är kommunister innebär inte att dom skall publicera. Om du vill hålla koll på Kommunister på tidsskifter så bör du hoppa till sossarna. Dom har pysslat med sådant.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2002-02-19 15:43:00
|
Pelle |
Moderaterna och Sverigedemokraterna tycker ganska lika så jag förstår dig..
|
|
Inlägg #24: Postat: 2002-02-19 23:33:00
|
AMN |
jag ser obehagliga likheter mellan din artikel och inläggen som skrivs av fascist-nazisterna som hänger på muf.se ... jag anar obehagliga länkar mellan partierna här...
|
|
Inlägg #25: Postat: 2002-02-22 22:08:00
|
Mika |
Jag blir illamående när jag ser alla personliga påhopp på en ärlig människa som Sten Andersson. Vem som helst kan väl se att det mångkulturella samhället inte är något att sträva efter. Vilken normal person vill begå demografiskt och kulturellt självmord? Tror ni att indianerna i Amerika och samerna i Norden ville bli till minoriteter i sina egna länder?
|
|