|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-14 09:36:00
|
|
Vincent |
Storslaget bevis på att du faktiskt inte har något att säga, Knut. Vad ditt intellekt på dess låga nivå av medvetende och etik behöver är knappast fler postulat postulatterm som används flitigt för att skänka falsk aura av sofistikering, utan snarare en post-mortem.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-14 09:49:00
|
|
elisabeth |
Knut. Om man kommer med fakta så ska man tala om vad man fått det ifrån. SEDAN kan du dra dina egna slutsatser. Dessa bygger på fakta men slutsatserna i sig är inget du måste redogöra för.
Därmot ska dina källor vara korrekta och gå att hänvisa till.
Även autodidakta som du måste lära sig källkritik. Annars blir det farligt.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-14 10:16:00
|
|
Gregorius |
Men Knut, har du rökt på nu igen? Och mitt i veckan också. Din gamla drittdrutt.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-14 11:09:00
|
|
SHQ |
Det här kan jag plocka sönder på en kvart med ett par rader då det bokstavligen talat dräller av felaktigheter och grova generaliseringar. Men du varesig kan eller vill debattera sakligt vilken bestyrks av den antiintellektualism och den allergi mot vedertagna fakta du uppvisar.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-16 01:12:00
|
|
Knut |
Vill här passa på att uppmärksamma om min nästa artikel "censuren på sourze.se, och då i synnerhet del 2 som det tyvärr har varit litet problem med att skicka in Här kommer några saftiga sanningar att avslöjas som man annars alldrig skulle fått kännedom till. Här avslöjas också den viktigaste anledningen till alla mina artiklar, som är långt viktigare än att debattera smörja med okunniga personer.
|
| |