Inlägg #21: Postat: 2002-02-13 12:44:00
|
Oskar |
Så moget av Jörgensen att ta sig an
flera olika namn för att försvara sigsjälv. Begåvat. En sann "realist".
......... I sina egna drömmar.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2002-02-13 14:13:00
|
Realist |
Tack Christer för dina bra ställda frågor, skulle skrivit detsamma om min förmåga att uttrycka mig var lika bra.
Oskar > Sen är jag inte Knut. Men tycker det är omoget av dig Kyreus att Skriva olika namn. För Oskarkyreus. Sant?
|
|
Inlägg #23: Postat: 2002-02-13 15:48:00
|
Hasselbergarn |
Oskar kommer med en intressant teori som slagit mig också. Eller va skulle annars dessa inskränkta, obildade individer komma ifrån som inte syns i några andra kommentar forum? Kör Knut med roadies? Sina egna jugends?
|
|
Inlägg #24: Postat: 2002-02-13 16:50:00
|
Christer |
Hasselbackarn, vad tillför era konspirationsteorier och nedlåtande adjektiv denna debatt? Syftar ni på mig är ni helt ute i det blå. Finns det bara för eller emot? Vad, i så fall? Jag har fö ifrågasatt Knut på annan plats, och delar inte alls hans teorier. Bemöt mina argument istället!
|
|
Inlägg #25: Postat: 2002-02-13 17:13:00
|
christer kyreus |
svar till "Realist" 22:
Nej, signaturen OSKAR är inte jag.
Har heller ingen aning om vem
det är. Mina inlägg går lätt att känna igen: de är signerade:
CHRISTER KYREUS - för undvikande
av alla slags missförstånd. Mvh!
|
|
Inlägg #26: Postat: 2002-02-13 17:17:00
|
christer kyreus |
till signaturen "christer " 24:
Det vore ju respektfullt mot oss båda
ifall Du antingen bytte signatur
eller skrev ut Ditt hela namn. Som det nu är skapas onödiga missförstånd i kommunikationen; folk som inte följer alla inlägg blandar ihop vem som är vem.
Vore tacksam om Du vill förtydliga Dina signeringar/signaturer - för allas skull. Mvh!
|
|
Inlägg #27: Postat: 2002-02-13 21:56:00
|
"christer" 24 |
Förstår inte din hangup på signaturer. Det är väl vad som skrivs som är väsentligt, inte vilket namn som över. Vem blandar ihop oss? Har inte sett nått om det, annat än dina påståenden. Jag har aldrig kallat mig kyreus.... Mvh&funderingar
|
|
Inlägg #28: Postat: 2002-02-14 16:52:00
|
christer kyreus |
nej, men jag har fått konstiga mail!
Varför "vågar" Du inte sätta ut
Ditt namn.? Själv kör jag med
öppna visir. Är Du rädd att stå
för Dina åsikter - offentligt?
|
|
Inlägg #29: Postat: 2002-02-15 10:50:00
|
"christer" 24 |
Jag har också fått mail, och då inte bara "konstiga", när jag uppträtt öppet, vilket jag gör i alla andra sammanhang. Jag kan leva med hot och jag står för mina åsikter, men gillar däremot inte registrering av åsikter och dess innehavare. Internet är fantastiskt på många sätt, men kan missbrukas. Det räcker med att mitt IP loggas. Men var och en gör sin "riskbedömning". Mvh
|
|
Inlägg #30: Postat: 2002-02-15 16:14:00
|
Knut |
Jag har inte hunnit läsa era kommentarer än, men jag tackar er alla för uppmärksamheten.
Vill här bara uppmärksamma om min nästa artikel: "Censuren på sourze.se Del 1" som kommer snart.
- Om de vågar.
Annars finns den att läsa på den hemsida som jag ansvarar för. Man ligger ju steget före vete Knut
|
|