Slå Knut på sig själv

Den här tråden diskuterar artikeln Slå Knut på sig själv.
Inlägg #1: Postat: 2002-02-12 15:37:00
christer kyreus
Årets Största Bumerang i Nacken
på Sig SjälvKnut Jörgensen.
Finns han i verkligheten? Har han då
2 robotar till föräldrar; eller en
levande mor och far? Undrar i så fall
hur dom mår? Stort Tack till SHQ.
Respekt, SHQ mvh KYREUS
Inlägg #2: Postat: 2002-02-12 15:59:00
Hasselbergarn
Näru Stefan, nu fick du minsann inte skratta bäst....!!! Nä, suveränt skrivet Stefan, håller med rakt igenom.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-12 17:37:00
Olof Öberg
Knut Jörgensen är inte ensam på nätet. Den senaste veckan har jag på Usenet stött på två andra galningar/troll. Thomas Nord som bedriver ett korståg mot "asylmissbrukare". Timothy Rue som tror sig kunna revolutionera datoranvändandet, men ingen programmerare förstår vad han pratar om. Alla dessa kan provocera medvetet troll eller så har de mentala problem. I båda fall så gör man bäst i att ignorera dem. Det finns inget att vinna med att försöka debattera med någon som inte vill/kan debattera.
Inlägg #4: Postat: 2002-02-12 18:01:00
Christer
Uppenbarligen gillar SHQ och Knut varann. Denna artikel och Knuts senaste kunde vi väl varit utan? Är det omöjligt att diskutera i sak utan att glida över i personliga påhopp?
Mvh CH
Inlägg #5: Postat: 2002-02-12 20:23:00
suz
intressant med att han tror att man kan omprogrammera folk, kan man göra så att jag blir lesbisk och inte tycker om lakrits båtar längre ?
varför kan inte folk få vara som dom är när det inte skadar någon annan ? fortsätter att älska män och lakritsbåtar :
Inlägg #6: Postat: 2002-02-12 22:19:00
Lena V
Det är helt fantastiskt att läsa Knuts artiklar och svar på kommentarer. Året är 2002 och han blandar gamla 1800-tals floskler med "modern" talibanrappakalja. Uppenbarligen betraktar han sitt tyckande som väldigt viktigt och värt. Akilles häl känns plötsligt inte som ett lyte längre, för det är närt omöjligt att försöka argumentera mot människor som satt "den sanna" glorian på sitt eget huvud. Geees, jag känner mig så skönt normal ibland:
Inlägg #7: Postat: 2002-02-12 22:41:00
Anna Li
Jag fattar inte att du orkar bry dig. Ngnting är ju helt uppenbart inte riktigt rätt när man börjar jämställa pedofiler och homosexuella. Då fick han MEGA mothugget ALLAN i kommentarfältet och flera utmärkta motdebattartiklar. Jag slutade läsa efter hans andra artikel.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-13 10:32:00
christer kyreus
Obehagligt: dubbel-CHRISTER!
Så obehagligt med en sk dubbelgångare på gay-arenan. Som dessutom är så feg att han inte sätter ut sitt efternamn. Värst är att han har inskränkta åsikter!
Inlägg #9: Postat: 2002-02-13 13:27:00
Oskar
Vem är denna SHQ- är det Stefan?
Fattar inte. Jag roas av och bekämpar Jörgensen men hans överlägsenhet är inte direkt något jag känner av. Snarare tvärtom. Stilistisk inkompetens och brist på psykologisk insikt är det enda substantiella jag funnit hos detta vandrande irritationsmoment. Som vi alla älskar att reta oss på.......
Inlägg #10: Postat: 2002-02-20 18:53:00
Anus Anolis
Ibland kan en person vara så insnöad i sin egen lilla värld att han totalt missar sitt mål. Ibland träffar en sådan person sitt mål och orsakar då en katastrof. Så har lyckligtvis inte varit fallet denna gång, och bra är det.
- Har följt denna debatt från början till slut.
Inlägg #11: Postat: 2002-02-23 22:55:00
knut
Denna artikel ids jag inte läsa. Har tyvärr tidigare slösat min tid på denna manns självbelåtna verbalonani.
Laddar...