Liten svag flicka

Den här tråden diskuterar artikeln Liten svag flicka.
Inlägg #1: Postat: 2002-02-04 15:14:00
christer kyreus
Starkt inlägg, hur sant som helst.
Här speglar Du Lina en sjuk maktkamp, som gör kvinnorna
till slavar. Vet Du vad jag tycker är lika sjukt? Det omvända, tjejer som tar makt över sina killar - fast med andra metoder. Inte lika vanligt, men lika otäckt. Din arikel här
är livsnödvändig. Tjejer killar
"köp" aldrig popularitet genom beroenden! mvh KYREUS
Inlägg #2: Postat: 2002-02-04 17:17:00
Daniel Milton
Tragiskt och hemsk att det gått så illa för dig. Men det värsta måste väl vara att dina föräldrar bad dig välja och vände dig ryggen? Du ska inte ha dåligt samvete för att du svikit dem, det är dom som har svikit dig! Man överger aldrig sina barn.
Inlägg #3: Postat: 2002-02-04 17:31:00
Soa
Läs inte "villig sexslavinna söker härskare".
Inlägg #4: Postat: 2002-02-04 20:53:00
malin
du vet, jag har varit med om samma sak, men i mitt fall handlade det om kärlek.
Inlägg #5: Postat: 2002-02-04 22:44:00
Lina
Lilla STARKA flicka. Du har gått igenom något hemskt som alla inte klarar sig igenom levande. Att du har brytit dig loss visar bara att du är en otroligt stark och modig tjej. Att få höra berättelser som dina är underbart. Duär en förebild för de kanske 60 000 flickor och kvinnor som blir misshandlade av sina partners. Lycka till med allt du tar för dig.
Inlägg #6: Postat: 2002-02-06 23:59:00
J
Fruktansvärt att läsa, vilken värld vi lever i där människor är...

Ta hand om dig.
Inlägg #7: Postat: 2002-02-08 00:47:00
bullen
känner igen fenomenet föräldrar som tvingar en att välja. Men skillnaden var att mina föräldrar tvingade mig att välja dom eller honom för att de inte förstod sig på honom, och tyckte han var ouppfostrad och manipulativ. min pojkvän var autist och inte så bra på att prata. ibland kan även föräldrar vara dumma i huvudet.
Inlägg #8: Postat: 2002-02-08 23:05:00
monika
Ja, makten över en annan människa kan ta sig massor av uttryck... Vad jag tror är att du försökte frigöra dig från dina föräldrar och skapa ditt eget liv, istället hittade du en till förälder . Vi utgår ju från vad vi själva har för insikter och utsikter i livet naär vi travar ut i det. Lägg inte någon skuld på dig själv för guds skull, det är lätt att titta i backspegeln och se vad man har gjort för fel. Titta inte bakåt för ofta utan se framåt och se att du faktiskt har tagit dig ur detta
Inlägg #9: Postat: 2002-02-11 12:02:00
Christer
Ok, jag beklagar och gratulerar dig, ärligt. Men att dina föräldrar inte tog sitt ansvar och att ditt ex var ett svin, vad har det med feminism att göra? Att framställa kvinnor som svaga offer, gagnar vem?
Inlägg #10: Postat: 2002-02-12 20:18:00
sigge
stark berättelse!, hoppas det är bättre.
Laddar...