|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-31 17:02:00
|
|
christer kyreus |
Som hedersmedlem i RFSL
är jag tacksam någon representant
går in ioch besvarar Knut Jörgensens
kraftigt fördomsfulla och okunniga
inlägg. KAZARNOWICZ fakta raserar
Jörgensens fördomar. Bra Micke!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-31 17:16:00
|
|
Andreas Hilmerson |
Mitt i prick! Mycket bra artikel! Hoppas alla som läst Jörgensens inlägg även läser din artikel.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-31 18:29:00
|
|
gisela |
jättebra artikel!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-31 19:26:00
|
|
Kalle G |
Att barn till homosexuella "- inte blir homo-, hetero- eller bisexuella i större utsträckning än samhället i övrigt" kan ju misstolkas, om man vill ;- Betyder det att dessa barn till 100 kommer att bli något av dessa 3, liksom övriga barn i samhället? Men det säger liksom inget om fördelningen mellan de 3 grupperna?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-31 22:15:00
|
|
Anna Li |
HÅller på dig! Barn behöver en kärleksfull omvårdnad - vad den personen som ger dem det har för sexuell läggning är ointressant. Väl skrivet!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-01 23:26:00
|
|
anonym |
Som du beskriver sex och kärlek som samma sak, kan även pedofilen säga "mitt kärlek riktar sig till barn". Och varför ser du det ena som sjukdom men inte det andra. Vad finns det för principiell skillnad?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-02 10:51:00
|
|
Knut |
Hej! Jag smyger inte med något. Saken är bara den att du i ditt enfalld totalt har missuppfattat min artikel. En förklaring till denna kommer inom kort att publiceras här på sourze. mvh.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-02-02 15:25:00
|
|
Knut |
Micke. Hur kommer det sig att de homosexuella själva får använda och ofta använder ord som fjollig och fjolla? Jag har själv levt som ensamförälder under snart 10 år och av elaka människor varit anmäld som pedofil.
Du vet inte vad du ger dig in på om du står för din rubrik. Var så säker.
Har också varit utsatt för trakasserier av homosexuell, och känner flera
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-02-03 22:53:00
|
|
Linus Lordh |
mkt bra micke! vi vet vem det är som sitter på kunskap i den här debatten. och inte är det knut iaf.
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-02-04 19:55:00
|
|
Knut |
Hej Micke
Jag finner det mycket olustigt när Anders Linnard framför hotelser i en kommentar till min artikel "Bögar---"
Hoppas innerligt inte att han tillhör den organisation som du representerar och som jag själv har stor respekt för.
Har uppmärksammat sourze om detta. - Tyvärr finns det rötägg bland de homosexuella också och dessa kan göra stor skada om de inte blir stoppade. mvh Knut
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-02-10 23:44:00
|
|
Christer |
Micke slirar på sanningen! Ingen stor undersökning har gjorts på homoadopterade. Så vi vet inte hur de kommer att må. De barn han refererar till har till 99 tillkommit i heterorelationer.
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-02-23 21:54:00
|
|
Heter Hetoris |
Varför ska de homosexuella få adoptera våra barn när vi inte får adoptera deras???
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2002-03-08 05:19:00
|
|
Mika |
Homosexualitet är en sinnessjukdom och den som säger någonting annat ljuger. Bara för att några äckliga riksdagspolitiker fulla av en massa liberalt tjafs betyder det inte att det är normalt. Att låta sådana människor adoptera barn är inget annat än ett övergrepp mot barnen. Vårt dekadenta samhälle påminner om romarriket innan dess fall. Det sunda och normala får ge vika för det sjuka och perverterade. Vad fan är det för samhälle vi lever i?
|
| |