En tragisk Sourzeredigerare...

Den här tråden diskuterar artikeln En tragisk Sourzeredigerare....
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-01-31 23:42:00
victor
snarare en tragisk sourzeskribent
Inlägg #22: Postat: 2002-02-02 00:35:00
Bo
Jag håller med Ana Udovic. Jag tycker hon har rätt och du har fel.
Inlägg #23: Postat: 2002-02-03 10:58:00
Carl Göran
Förbannat tacksam!
Vem ligger sömnlös om Sourze skulle försvinna???? Det är ju inte så att det inte finns fler av denna sorts sajt där tydligen bara nästan vem som helst får publicera sina alster.
Inlägg #24: Postat: 2002-02-03 19:20:00
Lisa
Har du ens läst breven? Det var inte din artikel som stoppades, det var rubriken som var missvisande. Du tycks vara en nutida Don Quijote som vill bråka för sakens skull. Kan du inte hetsa upp dig över något som är på riktigt istället? Däremot var svaren från source förvånande oprofessionella.
Inlägg #25: Postat: 2002-02-03 20:19:00
Magnus
Sidea borde komma ner på jorden och även passa på att göra någonting åt sitt enorma ego!

Att lägga ut en mailkonversation som Sidea gör är det absolut lägsta man kan göra på nätet. Det bryter mot netiquetten, men som den bortskämda unge Sidea är vet han väl inte vad regler och etikett ens betyder!

Men tack för att du slutar skriva på Sourze, Emanuel. Jag kommer inte att sakna dig.
Inlägg #26: Postat: 2002-02-04 14:41:00
navid
pricksäkert emanuel, jag förstår precis vad du menar. något som är ännu mer bisarrt är den idiotiska fokus som finns på rubriken, den får inte vara provocerande medan texten får vara hur jävlig som helst. jag står bakom till viss grad, dock lite omoget svar,men det var lite kul eftersom jag själv har haft liknande brevväxling.
Inlägg #27: Postat: 2002-02-04 18:44:00
kee
men.. 50 kommentarer.. hmm vissa väldigt sådär "vi är sourze och vi blir obehagliga till mods av dej så dra".. just det är ganska jobbigt med sourze.. allt är inte perfekt. alla är inte snälla. och attlägga ut mailkonversationer är nåt jag ägnat mig åt myycket.. och är ett bra sätt att visa på hur någon är när de inte tror att så många lyssnar.
Inlägg #28: Postat: 2002-02-04 22:38:00
sandrah
Kommer INTE sakna dig, mina småbröder tar en motgång bättre än vad du gör. Det är när argumenten tryter som man drar till med "nazister under andra världskriget". Håll dig på jorden, gör inte en höna av en fjäder. Anaproffessionell Dusandlådeunge
Inlägg #29: Postat: 2002-02-05 00:01:00
Lee Wood
Redigeraren har rätt. Den av dig föreslagna rubriken skulle har givit ett helt felaktigt intryck.
För övrigt var din text virrig och svårbegriplig. Ta gärna en skrivarkurs innan du ev. återkommer.
Inlägg #30: Postat: 2002-02-05 23:38:00
Storebror
Oj Emanuel, det är ju tur att du själv är en sån sjujäkla skjutjärnsjournalist då, så att du kan avgöra vilka som är en skam för journalistkåren. Men du tror inte att du är lite väl oerfaren för att avgöra det? Du är ju trots allt bara 17 år, vad vet du! Väx upp och skaffa dig lite erfarenhet av livet innan du uttalar dig nästa gång!
Inlägg #31: Postat: 2002-02-08 12:16:00
nina
du.. inte för att vara elak men det tycktes mig som om du läst i vredesmod och skrivit i vredesmod redan från början.. kanske du läste in för mycket i hennes brev redan från början, för personligen kan jag inte känna irritationen där uti..
Inlägg #32: Postat: 2002-02-09 21:59:00
Daniel
Hörru Emanuel, jag är en av de få som inte tänker slä ned dig verbalt,
visst känner du dig ångerfull?

Man kan riktigt känna hatet flöda.
Du är numera rättslös, bara att konstatera. Körd i branschen för att vara krass.
Inlägg #33: Postat: 2002-02-10 17:04:00
Rickard
Det är ju du som är patetisk. Du betalar ju för att skriva pa sourze.se och har förbundit dej att följa deras regler, starta din egen hemsida da! Dessutom tror jag ingen bryr sig om du slutar skriva, att försöka smutskasta sourze är ju verkligen en hög niva!
Inlägg #34: Postat: 2002-07-18 00:49:00
Stefan Holmer
haha, det här var roligt. bäst var nog:
"Vi är journalister och det ska du vara förbannat tacksam för, annars kunde det hända både det ena och det andra av otrevligheter med Sourze till exempel att sajten läggs ner helt pga att vissa element skickar in artiklar som strider mot alla regler."

ja ja...
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...