Inlägg #1: Postat: 2002-01-08 10:58:00
|
fumdrum |
Automatvapen? Du blandar inte ihop det med en film du sett?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-08 11:04:00
|
Christan Hasselberg |
Din text är jättesvår att förstå! Läs den imorgon får du se . Som det är nu klarar jag inte förstå vad du säger, helat texten känns som en rörig musikvideo.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-08 11:22:00
|
Anders Svensson |
Två poliser är meddelade misstanke om brott när det gäller insatsen mot Schillerska.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-08 14:04:00
|
Sjuan |
Jag känner mig dubbel inför din text. Jag tycker oerhört synd om dig som fått en sådan skräckupplevelse att bära på och förmodligen ett ganska kraschat förtroende för svenska polisen och kanske hela samhället.
Å andra sidan tycker jag att det verkar oansvarigt av din mamma att ta dit dig och av er båda att inte märka något av det som var på gång hos de andra som ni delade logi med.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-08 15:48:00
|
Tomas Åkerlund |
Mycket bra skrivet. Man förstår hur svårt du hade det.
Tomas
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-08 17:02:00
|
Life Solutions |
Grattis!
Nu har du ditt liv klart, inga mer problem. Din favorit stat har psykiskt misshandlat dig. Inte lätt och vara i centrum. Agera som ensam tjej. Du ville så mycket. Staten är romantisk... eller?
Betala mer skatt och staten makt växer. Betala mindre skatt och statens makt krymper. Ett förslag till dig, rösta på moderaterna!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-08 17:19:00
|
Björn |
Jag blir berörd av din text. Många oskyldiga blev illa behandlade den kvällen i somras.
Vad brukar man kalla händelserna vid Schillerska? Just det: rättsvidrighet!
Om man ser att ett brott begås, brukar man vanligtvis ringa polisen. Men vad gör man om det är polisen själv som begår brottet? Vem hindrar en polis från att förnedra, misshandla, skrämma?
Så nästa gång polisen snackar om "en gulhårig tysk terrorist" vet jag, att de säger så endast för att slå mot fredliga demonstranter.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-01-08 17:19:00
|
Björn |
Jag blir berörd av din text. Många oskyldiga blev illa behandlade den kvällen i somras.
Vad brukar man kalla händelserna vid Schillerska? Just det: rättsvidrighet!
Om man ser att ett brott begås, brukar man vanligtvis ringa polisen. Men vad gör man om det är polisen själv som begår brottet? Vem hindrar en polis från att förnedra, misshandla, skrämma?
Så nästa gång polisen snackar om "en gulhårig tysk terrorist" vet jag, att de säger så endast för att slå mot fredliga demonstranter.
|
|