Ingen plats för "mjuka" killar?

Den här tråden diskuterar artikeln Ingen plats för "mjuka" killar?.
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-01-09 14:06:00
Jonte
Nej, det finns ingen plats för mjuka killar. Se tex hur det ser ut på datesiten SprayDate. När man läser tjejernas beskrivningar så är det nästan alltid så att de vill ha självsäkra, starka, män som kan ta hand om dom. Här finns ingen plats för mjuka känsliga killar. Och själv märker jag ofta hur jag döljer mina känslor när jag mår dåligt, och detta eftersom det är en svaghet att visa sig tex sårad om man är kille.
Inlägg #22: Postat: 2002-01-09 14:38:00
Juliana
DEt här tycker jag var vackert. Jag mys ler och tycker att jag har stött på något jag länge sökt efter. Visdom. Jag vågar tro att det finns mer av det där ute tack vare dig...
tack.
Inlägg #23: Postat: 2002-01-12 02:51:00
Gunnar
jag börjar bli j-ligt less på att ses som en snäll kille. Snälla killar duger till VÄNNER men inget mer. Jag kanske skulle slå ev dejter på käften så kanske dom ser mig som annat än bara snäll. Åsikter nån?
Inlägg #24: Postat: 2002-01-15 17:16:00
Stefan Holmqvist
"I grabbgängen värderas knappast full tillgång till hela sitt känsloregister särskilt högt" Å så blir det resten av livet men att tjejer vill ha en kille som är i full kontakt med sina känslor är båg. Vad dom vill ha är någon som kan förstå dom till fullo men den vägen är enkelriktad. Jag är i total kontakt med alla mina känslor efter år av arbete och det skrämmer faktiskt många tjejer.
Inlägg #25: Postat: 2002-01-17 10:10:00
Johan riktiga
Hej igen Anna! Dras tydligen till dina artiklar? Måste bara berätta att trots det jag skrivit tidigare så uppfostrar nog även jag min son till en riktig "mjukis" ;- De kvinnor som inte vill ha sådana är ändå bara besvärliga skräp och skitkärringar som inte har vett och förmåga att ta hand om sig själva...
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...