|
Inlägg #1: Postat: 2002-01-01 20:29:00
|
|
Juanita Gina Zanetti |
Är detta samma kille som inte hörde av sig?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-01 20:39:00
|
|
Thell |
jag förstår ju känslorna... just nu skulle jag velat förklara irl, berätta varför, rita en karta, dra streck och allt sånt som man vill göra när nån som liknar en själv har ont.. men det du ska komma ihåg då det lagt sig är att dina reaktioner eller känslor inte alls är fel, de Kan logiskt sett inte vara det. *krama*
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-02 00:19:00
|
|
sjuan |
Nu tar du väl i ändå! Inte hatar han dig - han vill bara ha lite andrum omkring sig. Det låter som att du har ansatt honom med sms, mail och telesamtal och att han ledsnat lite. Det låter som att du använder honom mycket för att må bättre och att han ger dig mycket. Vad ger du honom? Ge honom lite andrum du och var positiv när han hör av sig så småningom. Är ni sådana vänner som du beskriver så gör han säkert det.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-02 00:27:00
|
|
Christian |
Förstår att det gör ont, men om han läser här så har du verkligen inte gjort något bättre. Han vill inte ha era gräl offentliggjorda...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-02 01:25:00
|
|
Tore |
Ledsen att behöva säga det, men jag känner faktiskt igen mig lite i killens situation. Har själv varit där och förstår honom eller det kan jag kanske inte säga efter en sån här artikel, men men. Vet du vad... Det ordnade sig. Jag tror det gör det för dig också. Ge honom lite tid.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-08 11:32:00
|
|
Jenny Renstrand |
Jag önskar dig världens bästa vän, en ny som passar dig för alltid. Som är påriktigt. kram
|
| |