Inlägg #1: Postat: 2002-01-01 22:06:00
|
Somos |
"Det kostar visserligen skjortan, sådär en 20 spänn per samlag får du punga ! ut med." - Inte så mycket i relation till det du får punga ut när du ska bjuda på middag, drinkar, fika, bio och inträde på klubben för att äns komma till sängkanten.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-01-01 23:33:00
|
gustav almestad |
kan inte säga att jag stött på det problemet, men då är jag väl taskigt utrustad då.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-01-02 02:03:00
|
Olof Öberg |
Jag vill minnas att Per Gahrton eller var det Birger Schlaug? vid EG valet gnällde över att den standardiserade storleken på kondomer inom EG var större än Sveriges. Kanske han fick igenom ett undantag och det är därför du tvingas använda juniorstorleken.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-01-02 02:08:00
|
Åke Julkorv |
Hade jag inte samma lyxproblem som du, skulle jag uppfatta din text som ett subtilt sätt att skryta - ungefär på samma sätt som man kan tolka denna kommentar.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-01-02 06:45:00
|
Flemens |
Jag är inte överdrivet utrustad, men jag håller med dig att dom är för trånga. Man känner inte mycket när man trätt på gummit som sitter tightare än skinnet på en prinskorv. Jag har faktiskt provat en kondom som kvinnor använder eller tjejen hade den menar jag och den var inte så dum, faktiskt, men gummi är alltid gummi.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-01-03 15:23:00
|
Andreas |
En kommentar till min egen text. Jag får inte precis någon draghjälp från redigeringen på Sourze, som mer eller mindre gömmer undan den här texten, fast den har många läsare. Den är faktiskt seriöst menad, även om jag dessutom gärna skulle ha många "klick"!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-01-04 04:22:00
|
suz |
håller bara med,kondomer är för små !
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-01-04 14:07:00
|
Anna |
Ja ja, då vet vi att du är välutrustad. Tack för informationen. Kan inte någon skriva att alla kådisar är för stora ist, det vore roligare.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-01-04 16:11:00
|
Amanda Hellberg |
Detta är inget lyxproblem! Tack för att du belyser ämnet Andreas. Åtskilliga manliga bekanta har riskerat liv & lem ! då de på egen hand tvingats researcha de engelska kådisstorlekarna, ty även här är informationen kass, fast det finns fler storlekar i butikerna. Inte alla med stor vet om att de är över genomsnittet & tror att de helt enkelt är kass på att använda kådis eller överkänsliga mot "kläm". För liten kådis obekväm & spricker, för stort gummi glider av.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-01-04 16:37:00
|
gisela |
sant! det verkar inte vara något vanligt problem men jag har varit med om kondomer som liksom krullar upp sig för att, vad det verkade iaf, de var för små det är svårt att veta om man bara gjort fel eller om det är som det verkar. och då funkar det ju helt enkelt inte.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-01-06 15:43:00
|
kalle |
ja vi lite mer välhängda killar har det verkligen inte lätt!!! Verkar ju som kondomtillverkarna haft en asiatisk marknad i tankarna vid designen av sina produkter! Helt sjukt... om nån tjej vill maila mig så... ;
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-01-12 16:26:00
|
Julien |
Underbart! Jag anser mig inte överdrivet välutrustad men har länge klagat på det här problemet. Eftersom det är blodet i penisen som gör den erigerad, varför ska man då vara tvungen att lixom pressa ut allt blod så att man kan lyckas få på kondomen?
Jag har endast provat kondomer i London när jag varit utomlands, men det var en otrolig skillnad. Helt plötsligt var inte längre kondomen ett ibland smärtsamt hinder..
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-01-13 05:42:00
|
Berra |
Total motattack var tanken då jag åtmistone har tjugo och motsvarande tjock... och dom funkar ju... sen kom jag på att jag nästan aldrig har på mig, och att jag AVSKYR kondomer... Jag har aldrig testat några specialare.. KAn det vara dags, eller är det vid trettiostrecket ni har krångel kära grabbkollegor... haha, känns kul med grabbigt kärringsnack
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-01-13 05:44:00
|
Berra |
Dock får man väl förstå tillverkarna... minst 80 av män har tydligen 13-18cm eller nåt.. Tillgång och efterfrågan.. Staten borde dock gå in i RFSU mer eller nåt sånt...
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-03-04 23:09:00
|
Oskar S |
Jag håller med. Men jag trodde att det var meningen att de skulle sitta åt. Ville inte tro att jag är superstor...
|
|