Jag saknar min bästa vän

Den här tråden diskuterar artikeln Jag saknar min bästa vän.
Inlägg #1: Postat: 2001-12-25 18:10:00
Juanita Gina Zanetti
Vad fint, jag vet inte hur men jag blev rörd. Jag läste texten samtidigt som Against All Odds med Collins tonade ut ur mina hörlurar. Fin text, kanske att du ska maila honom den.
Inlägg #2: Postat: 2001-12-25 19:21:00
Kajsa Kallio
Tycker också du ska skicka texten till honom för om han får läsa den och ni verkligen hade allt det där du skriver om, en gång i tiden, då tror jag han kommer att höra av sig.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-25 19:22:00
ingemar
det där känner jag igen ... saknaden är en längtan - som aldrig går över ... och förälskelse är ett förvirrat tillstånd ...
Inlägg #4: Postat: 2001-12-26 02:52:00
Lena V
Uhm, ett fall av weekend blues..jag hoppas att han har "tid" att hitta tillbaka till dig. Vänner värmer ju upp hela vår kalla tillvaro.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-26 13:51:00
Andreas
På vilket sätt har du sårat honom egentligen? Nej, jag vet, det behöver inte vara självbiografiskt och du behöver inte svara...
Inlägg #6: Postat: 2001-12-26 14:08:00
Maria Johanson
Jag känner samma sak. För en kille. Som var min vän. Som lever ett annat liv nu. Som jag saknar att det gör ont i själen. Den sorgen verkar aldrig gå ur. Hur lång tid tar ett mejl, egentligen? Kram, Kee
Inlägg #7: Postat: 2001-12-26 23:32:00
sözånnä,suz alltså
vänner som inte svarar är inte vänner, dom har ersatt en med något annat/annan,,vänner har alltid tid ! en del kommer tillbaka, andra inte, bara vänta å se, åå så många Å Ä Ö jag har hittat i dag :
blir alldeles löcklig !
Inlägg #8: Postat: 2001-12-27 14:50:00
Christian Hasselberg
DEt finns tyvärr en kall brutal sanning bakom det hela och det är att det inte kan vara annorlunda! Har du sett "När Harry mötte Sally" ?? Den unge Harry är otrevlig men riktigt smart. Hans sanningar i kombination med det faktum att man inte vill dela med sig av sin partner gör det omöjligt för din kompis att upprätthålla kontakten med dig på samma sätt som förut. Den bittra sanningen...
Laddar...