|
Inlägg #1: Postat: 2001-12-22 16:37:00
|
|
christer kyreus |
TACK, VIVI-ANN! Tack för att Du finns. Det är säkert många som värdesätter det Du skrivit; jag bland annat. Jag har läst åtskilligt att det Du skrivt, men eftersom många skribenter finns på Sourze kanske jag inte kommenterat Dina texter.
DU STÅR FÖR NÅGOT, det är bra.
GOTT NYTT ÅR! Skapa nytt och publicera här. Dags för nya tag!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-22 17:17:00
|
|
Lena V |
Åh Vivi-Ann. Jag känner mig väldigt träffad av dina ord. Det är omöjligt att göra en lista och komma ihåg alla. Det finns så många bra skribenter, så många bra artiklar att det inte går att få med alla. Sen tillhör jag väl inte eliten, men likafullt är det så kul att göra listor, allehanda listor. Jag har läst dig och du är lika bra som någon annan. Hoppas du kommer tillbaka och tills dess, ha en underbar Helg. Mvh Lena i V-laget.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-22 17:43:00
|
|
sus, också B-lagare |
Hej Vivi-Ann. Du utrycker precis vad jag också känner. Jäkligt trött på allt inbördes beundran som grasserar. Det finns duktiga skribenter i såväl A-laget som B-laget. Vad du och jag ska göra är att fortsätta skriva och göra det på vårt sätt. Vi har livserfarenhet och något att berätta. Stanna kvar på Sourze, Vivi-Ann. Jag gillar dina artiklar!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-22 18:35:00
|
|
Carola |
Vivi, jag förstår dina ord. Jag känner med dig och jag förstår dig. Tro inte på lag, tro på dig själ. Hm, svårt ibland när man får skit, jag vet. Sen måste jag avsluta med Christers ord jag stjäl hans ord för de är BRA! "Skapa nytt och publicera här. Dags för nya tag." Varma hälsningar!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-23 00:30:00
|
|
Michael Lundahl |
Av denna anledning vägrar jag kategoriskt att rangordna människor. Själv trodde jag länge att jag hörde till det permananta B-laget rent allmänt i livet alltså... så jag vet hur det är att känna sig nedsorterad. Men tro inte att du är det. Vi är alla i samma lag. Hoppas du stannar kvar. Jag gillade dina texter. : *Stor julkram* Vi ses!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-23 10:15:00
|
|
Michael Korell |
Varför bryr sig om enskilda okända personers fåniga rankningar över Sourze-författare? Det har förmodligen föga med dina texter och ditt språk att göra utan snarare om du blivit lite friend or foe med dem via kommentarerna. För egen del vet jag själv att jag skriver bra, men kanske inte tagit upp ämnen som intresserat alla. Men jag fick lite cred från förläggarhåll iom vinsten i författartävlingen oktober. Det räcker för mig.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-23 21:43:00
|
|
Marie-Louise Nilsson |
Om jag nån gång skulel göra en lista skulle du definitivt hamna på den *s*
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-24 11:02:00
|
|
Vivi-Ann |
Tack, Marie-Louise!
En stor julkram till dej
MVH Vivi-A
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-12-24 19:18:00
|
|
Nina Jansdotter |
Vad är det för lista ni talar om?
Kram och ljus till dig Vivi-Ann - du behövs här det verkar det vara många som tycker...
hälsningar Nina Jansdotter
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-12-27 13:11:00
|
|
bill Jönsson |
"Alla som gillar att sjunga,
låter inte som PAVAROTTI",
brukar jag ofta säga.
|