"bin Laden är oskyldig"

Den här tråden diskuterar artikeln "bin Laden är oskyldig".
Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2002-01-10 21:47:00
Maj Britt
Det var da for val att Goteborgs-Posten "censurerade" denna skrivelse! Har skribenten kanske atit for mycket dadlar for att dadda sig sa har? Ga och gom Dig i en gammal grotta, och sluta skriva, Du!
Inlägg #22: Postat: 2002-01-10 21:47:00
Maj Britt
Det var da for val att Goteborgs-Posten "censurerade" denna skrivelse! Har skribenten kanske atit for mycket dadlar for att dadda sig sa har? Ga och gom Dig i en gammal grotta, och sluta skriva, Du!
Inlägg #23: Postat: 2002-01-10 21:53:00
Maj Britt
Inlägg #24: Postat: 2002-01-11 11:54:00
Jörgen G
Många här har ställt frågan vad vanliga svenskar egentligen vet om islam, och att våra åsikter snedvrids av media. Jag vet inte mycket, men i den här artikeln har jag fått reda på följande av tre unga män som sjäälva är muslimer: "Men det som ändå är störst är att få dö i krig - i jihad", "Om vår religion skulle bli trängd, skulle jag tänka mig att kämpa för den - att döda och dö för den.".
Inlägg #25: Postat: 2002-02-05 00:49:00
Lee
Gratulerar till avslöjandet! Nu väntar vi bara på artiklarna "Hitler var oskyldig" och "Jack the Ripper ville bara kramas".
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...