|
Inlägg #1: Postat: 2001-12-15 16:32:00
|
|
Fredrik Jung Abbou |
Same shit different WRAPPING lillebror. different wrapping.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-15 23:56:00
|
|
Florence |
smaka på ditt eget kön!!!
same shit diffrent name..din rubrik skulle kunna passa på den våldtäkt som min dikt blev utsatt för ....det stinker sourze...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-16 00:01:00
|
|
tjabo |
Nej det är sådana som du som är avskyvärda, moderat-konservatister som röstar på sverige demokraterna i kommunalval..
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-16 01:22:00
|
|
Stefan Ekblad |
Ständigt lika bedövande tjatiga och träbockiga inlägg från dessa brunnäsor. Samma trams här som på den självgoda vulgärliberalismens annonsplank i dagstidningarna. "Det är såhär för att vi säger det." Same shit, different media...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-17 11:15:00
|
|
Daniel |
Hm. Jag vill referera till min kommentar om Ali Esbatis senaste artikel men denna gång rikta mig till alla: Börja debattera politik och sluta för fan upp med detta sandlådetjiv, är alla, höger som vänster, sjutton år gamla och testosteronstinna här eller? Suck.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-17 15:50:00
|
|
Stefan Holmqvist |
Nej det där är fel. Det finns kraftiga ideologiska skillnader på de partier och grupperingar du namnger. Däremot hänger sig medlemmar från dessa i varierande omfång åt våld och skadegörelse men då är det inte längre politik. Däremot förekommer det att folk är medlemmar i FLERA schatteringar.
|
| |