Tack för allt stöd

Den här tråden diskuterar artikeln Tack för allt stöd.
Inlägg #1: Postat: 2001-12-07 12:51:00
ingemar
just precis så är det Kee ... att om man har något viktigt att berätta ... så är det ingen som vill förstå vad man menar ... *sällsynta undantag finns dock*
Inlägg #2: Postat: 2001-12-07 13:22:00
Greger
Jag vet inte vad jag ska säga. Men fortsätt att skriva som du gjort innan. Jag uppskattar verkligen dina artiklar.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-07 20:29:00
Lena V
Jag läser din text och blir alldeles stum. Tänk att det finns någon annan än mig, någon annan som blir ledsen, besviken. Ibland känns det som man bara vill stänga av Sourze, för att aldrig mer hitta dit. Jag vet att jag får skylla mig själv, jag vet att man ska ge fan i att säga sin mening eller blotta sig. Man ska argumentera, debattera och aldrig någonsin känna sig låg. Gör man det och skriver av sig, så är man tjatig "varför ska jag tycka synd om dig" "detta ämne är uttjatat, gäsp".
Inlägg #4: Postat: 2001-12-07 20:32:00
Lena V forts
Samma kommentarer av samma människor, som aldrig har något positivt att säga, aldrig. Antingen är jag en usel skribent, eller en usel människa, eftersom min person ibland verkar reta upp mer än texten. Men...en enda kommentar kan vända allt. En enda kommentar kan sudda ut alla mörka. En enda sketen röst har förstått och inte hoppat på mig/min text.
Inlägg #5: Postat: 2001-12-07 20:35:00
Lena V slutligen
Snälla Kee, det krävs mod att blotta sig. Det är den svage som fegar, glöm aldrig det. Göm inte ditt inre, utan låt det flöda, när det måste. En förstår alltid, det räcker. jag vet inte om det är mitt mail du menar, men ifall det är så är jag glad ända in till hjärteroten.
Inlägg #6: Postat: 2001-12-11 22:40:00
Christian Hasselberg
Det är synd att det som hänt har fått din Sourze-glöd att falna men jag hoppas att du kommer igen. Att blotta sig här är inte bra om man kollar hur det hanteras. Helt plötsligt kokar de annars så tysta kommentarforumet ar röster som bara hörs när någon blottar strupen. Se på skiten Carola fick ta...
Laddar...