Förverkliga dina drömmar

Den här tråden diskuterar artikeln Förverkliga dina drömmar.
Inlägg #1: Postat: 2013-01-10 08:33:00
Jan Olsson
Ja,skulle jag bejaka de drömmar jag har om nätterna,då skulle jag nog inte ansetts som riktgt klok!
Det vill säga realisera dem i verkligheten,en helt omöjlig tanke!
Någon måtta får det vara på dröm och verklighet!
Inlägg #2: Postat: 2013-01-10 11:07:00
X-man
Vad ska man säga, jag förverkligade delar av en sanndröm och tjänat massor av pengar på den, även om det är lågkonjuktur så droppar pengar in men inte lika mycket som år 2011. Så jag får väl vidhålla att drömmar kan bli förverkligade. Personligen anser jag, att är man psykiskt stark och harmonisk lagd person drömmar man ytterst sällan mardrömmar, det har trots allt hänt, att mitt i en mardröm så har jag tänkt, äsch, det är bara en mardröm och sovit vidare utan att ens har vaknat.
Inlägg #3: Postat: 2013-01-11 22:56:00
Pia I
Jag är själv en positiv människa, men jag tycker att samhället gör det svårt för oss att förverkliga våra drömmar. Tiderna förändras snabbt, intresset finns inte att lyssna på varandra, så att förverkliga sina drömmar, är inte alltid det lättaste. Men det är lätt att säga. Det beror på så många yttre omständigheter, om vi ska få behållar entusiasmen och energin i våra liv.Det ska ju finnas möjligheter för alla, att förverkliga sig själva, inte bara för ett fåtal.
Laddar...