En slagen skribent, men inte död

Den här tråden diskuterar artikeln En slagen skribent, men inte död.
Inlägg #1: Postat: 2012-11-20 13:41:00
Jan Brunnegård
NEJ du är varken död eller avglömd här.Jag har följt dina öden o mödan med texter. Många tidigare skribenter här tittar ofta in på S o leter efter gamla texter osv.jag har blivit fimpad från 2-3 olika socialjobb på 1990 talet.Så jag vet hur det känns, även ekonomiskt.
Inlägg #2: Postat: 2012-11-20 14:44:00
Mr Harmoni
Så är det för många kändisar först höjs de till skyarna och sedan glöms de bort. Det kanske är så att vi kräver förnyelse och skriva om udda ämnen som sällan eller aldrig kommer på tapeten? " Är man anonym är det lättare att säga saker som man sedan inte behöver försvara och eventuellt konfrontera" Det här håller jag inte med om, man möts av hänsynslöshet för att det gör ingenting, för den anonyme är redan stämplad som ett missfoster åtminstone på Sourze! Den anonymes ord blir också mindre värda, så att vara anonym är en nackdel och han måste passa sig för att inte tungan slinter, för det är efterlängtat av belackare, nu ska han minsann få den fan osv. Så egentligen är de som stoltserar med sitt namn ibland sämre skickade än den anonyme, har jag fått lära mig på Sourze
Inlägg #3: Postat: 2012-11-20 19:38:00
Beth4020
Hej Jan och tack för dina ord. Jag beklagar att du också haft oturen att vara obekväm. Det är några människors lott att våga säga och tycka. Jag brukar säga att det är viktigt att vara sann mot sig själv, och det verkar du ha varit, så jag hoppas du tyckte det var värt det?
Inlägg #4: Postat: 2012-11-20 19:45:00
Beth4020
Mr Harmoni: Du skriver att det är till ens nackdel att vara anonym,och då kan jag inte låta bli att fråga varför du är det? Forumet på Sourze har gått upp och ner med bättre och sämre kvalitet på kommentarerna, men ändå så är det ok här. Jag känner heller inte igen mig i sättet den anonyma blivit behandlad här på sidan. Det är vad som är skrivet som är det viktiga, tycker jag, sedan har väl alla sina skäl till varför de agerar på det ena eller andra sättet. Jag har vid några få tillfällen på en annan sida skrivit anonymt och jag uppskattade inte riktigt vad anonymiteten gjorde mot mig.
Inlägg #5: Postat: 2012-11-20 19:59:00
Mr Harmoni
#4 Beth du har missat en hel del vad som skrivits om min person, så jag står fast för mitt påstående att skriva anonymt är inte lätt, när de med öppen identitet bär sig dumt åt. Det finns en annan signatur som blivit anklagad för han skriver anonymt och han har mer eller mindre idiotförklarat de som skriver på Sourze och anser att det var bättre förr på Sourze?
Inlägg #6: Postat: 2012-11-20 21:10:00
Beth4020
jag är ledsen men jag vet inte via ditt nick vem du är så jag kan inte säga så mycket om den saken. När någon säger att sourze var bättre förr så kan jag undra när förr var? Jag har skrivit här sedan många år tillbaka och jag kommer ihåg en tid då det inte var lika muntert att skriva här eftersom kommentatorsfältet var öppet för alla. Då blev jag baktalad och någon skrev förklaringar på mina texter i mitt namn, och kallade mig en hel del, så jag undrar om det för min del var bättre förr. "Förr" var sourze mindre och mer lätthanterlig ??? Ingen aning, men jag hoppas inte du tagit alldeles för mycket skada...även om jag tvekar.
Sköt om dig
Inlägg #7: Postat: 2012-11-20 21:15:00
Jan brunnegård
Beth Visst har du rätt i att det gått upp o ner här. Jo jag har fått betala och ångrar inte det. Hade ingen försörjninfgsplikt längre. DÅ är det svårt att riskera jobbet mm.
Inlägg #8: Postat: 2012-11-20 21:38:00
Mr Harmoni
#6 Beth var inte orolig för mig, jag är luttrad att tampas med folk när de tappar argument så kommer invektiven, sådant skakar jag av mig och jag har en bra läggning jag är inte långsint och lider inte av hämdbegär. Som jag skrev tidigare till en av belackarna, hans fläskben får jag ta under Devisen "den som ger sig in i leken får leken tåla" Jan Brunnegård är ett bra bevis på detta, så mycket skit som han har fått ta emot, i mina ögon är han en kämpe! Så du ser, vad hjälper det om man använder sitt riktiga namn. Och jag beklagar om du har blivit förfördelad förr, då vet du hur grymt det kan vara, så sköt om dig och ha en bra afton.
Laddar...