Betygsfritt på Sourze? Nej tack!

Den här tråden diskuterar artikeln Betygsfritt på Sourze? Nej tack!.
Inlägg #1: Postat: 2012-10-30 08:53:00
steno
Alla är välkomna att skriva artiklar och visst ska stjärnorna vara kvar. Kanske man ska få chansen att också stjärna kommentarerna?
Inlägg #2: Postat: 2012-10-30 09:20:00
Jan Olsson
En av "Stjärngossarna" är ju Du!
Ibland så "gnistrar" texten av ren stjärnstatus!
Inlägg #3: Postat: 2012-10-30 12:37:00
Lennart Asp
Stjärnor kan absolut missförstås, Lennart! När ska vi lära oss att stå på våra egna ben utan stöd av en för vår vacklande självkänsla stödjande betygskäpp? Vår Store I B hade återkommande mardrömmar att han var tillbaka i skolbänken igen och fick smaka på käppen ...
Om det nödvändigtvis måste vara betyg borde det i så fall vara Skriftliga betyg som motiverar varför läsaren tycker artikeln är mindre bra eller mer bra ... Men javisst ja, det finns ju redan ...
Inlägg #4: Postat: 2012-10-30 12:38:00
Lennart Lundwall
Tack högt värderade Jan O! Fem stjärnor för din kommentar ;-
Här sitter jag på trottoaren med ryggen mot husväggen och tigger stjärnor till pappmuggen framför mig.
Inlägg #5: Postat: 2012-10-30 12:40:00
Lennart Asp
Mitt betyg: Som vanligt mycket stilistiskt välformad atikel av min namne till artikelförfattare. Femma i stilistiskt betyg.

Innehåll? Blir väl Etta då för innehållet som jag inte höll med om? Få se nu. Fem plus ett blir Sex, delat med Två får jag fram betyget Tre för artikeln.

Kanske lösning är just två betyg? Ett stilistiskt betyg och ett innehållsmässigt betyg?
Inlägg #6: Postat: 2012-10-30 12:42:00
Lennart Asp
P.S. Men betyget på #4 blir 5 5/2 5! :
Inlägg #7: Postat: 2012-10-30 13:11:00
Lennart Lundwall
Stjärnor, stjärnor. Jag fick sällan guldstjärna i småskolan. Gott att njuta av Asps ekvation...
Inlägg #8: Postat: 2012-10-30 14:25:00
Leif E Ström
Lundwall, kolla in by-linjen, den gäller i första hand för dig i dag, men även till alla andra som vill bidra med intressanta åsikter. I morgon är den borta. Det är innehållet i stjärnan som påverkar energin och hur den skall utvecklas, själv får jag energi av alla utan.

Har Sourze tänkarkår funderat över alla media- och kändisstjärnor som ideligen åberopar egen vinnarskalle. 99,7 har aldrig haft och kommer aldrig få en pokal som bevisar sanningshalten.
Inlägg #9: Postat: 2012-10-30 14:35:00
Lennart Lundwall
Stjärnorna Strömmar och rinner ner i min pappmugg.
Laddar...