"Torka aldrig tårar utan handskar" är visst relevant idag!

Inlägg #1: Postat: 2012-10-26 09:06:00
fredrik4034
Jag tackar för din konstruktiva och välskrivna replik på min artikel och ser väl ingen anledning att opponera mig på något sätt. Vi har alla våra bilder av saker och ting och om vad som är väsentligt eller inte, och jag vidhåller vad jag skrev i min artikel.
Jag måste dock poängtera, Evelina, att jag inte alls var eller är ARG.....inte alls, möjligen upprörd. Ilskan sparar jag åt de som verkligen skadar och gör illa, vilket jag inte tycker att Jonas Gardell gör, något jag också påpekade i artikeln.
Jag betonar också att jag har den största respekt för honom på många plan.
Men jag måste inte gilla något bara för att 13625 människor gillar det Det är det jag också opponerar mig emot. Den mediala hysterin i hela ämnet ger en skev bild av intresset och haussar upp hela gaygrejen, liksom mycket annat man kan sälja lösnummer och TV-serier på, men det behöver jag väl inte tjata om igen.

Jag önskar nog även i fortsättningen lägga en del av min energi på att häckla det jag inte gillar, för jag tycker det är viktigt att säga ifrån, både ja och nej,och tycker också det är viktigt med en konstruktiv debatt.
Men jag tar också till mig vad du säger om att jag möjligen skulle skriva något om de människor jag tycker det är viktigt att hjälpa i första hand.Det är en förträfflig tanke vilken jag ska göra något av framöver. Tackar för DET tipset !

Och självklart sitter jag inte här som en grinig gammal gubbe och bara gnäller. Det finns ju också massor av bra saker att skriva om, massor av positiva ting att lägga energi på. Om man läser övriga artiklar jag skrivit, så syns ju det.

Allt gott/Fredrik
Inlägg #2: Postat: 2012-10-26 10:36:00
angus
Fredrik måste berömma ditt fantastiska sätt att svara på, det hedrar dig och lyfter sourze på ett fint sätt, god helg till dig!
Inlägg #3: Postat: 2012-10-26 18:02:00
sunny
Tack för en bra artikel!
Inlägg #4: Postat: 2012-10-26 18:02:00
sunny
Tack för en bra artikel!
Inlägg #5: Postat: 2012-10-26 18:02:00
sunny
Tack för en bra artikel!
Laddar...