Tre böcker, en debut

Inlägg #1: Postat: 2012-09-20 08:15:00
Leif-Arne
Kul. Hoppas dina böcker möter stort intresse.
Inlägg #2: Postat: 2012-09-20 14:08:00
steno
Jag tror inte bokmässan är någon bra försäljnigskanal för debuterande författare, mässan är för stor och spretig för det. Men om någon tidning eller något "soffprogram" uppmärksammar dig och ditt intressanta ämne så det blir en intervju så kan det bli en skjuts för dig och dina böcker. Du kanske själv ska kontakta "go´kväll eller liknande program. Lycka till!
Inlägg #3: Postat: 2012-09-20 14:57:00
Bente
Tusen tack Steno och Leif Arne ja jag kanske ska kontakta någon... tv, jajo jag har ju bara sourze och fejsbook... Inget förlag i ryggen så alla tips och all hjälp e så behövlig och välkommet.
Inlägg #4: Postat: 2012-09-20 14:58:00
Bente
snälla snälla HJäLP MIG! kan du gå in på LÄNKEN nedan,SKROLLA ner och tryck gilla på mitt lilla inlägg så e jag med och tävlar om 10 min talartid på en scen på mässan. Det är pirrigt. Hjälp mig trotsa mina rädslor igen. Kram och tack till
dej från mej.
Ps. Jag debuterar med 3 böcker. PS. BARA GILLAR INNE PÅ BOKMÄSSANS SIDA GER POÄNG, ALLTSÅ OM DU GILLAR HÄR UTAN ATT GÅ IN PÅ LÄNKEN SÅ HJÄLPER DET TYVÄRR INTE DE E LITE DUMMA SÅN... Länk: facebook.com
Inlägg #5: Postat: 2012-09-23 06:34:00
Bente
Jag ska resa i dag. Det har varit spänning in i det sista och än det inte klart men Oh yes undrens tid är inte förbi :- nu kom e bil från tryckeriet och ringde på min dörr. Jag har 2 böcker med mig hem!!!
Men oj shit va böcker är tungt!
Va är viktigast flyers eller böcker, böcker eller flyers, vilka böcker? Måste få med mig alla flyers!!! "Här får du extra" sa han och log stort ville ha mer betalt, spelar ingen roll, tack sa jag och log tillbaks, "slut pengar" Oh may oh may dubbelt så stora flyers va snyggt dubbel så många kilo då...
Detta får jag sätta på väggen i dag kanske någon åker Bkk - Gbg elr annan dist Sw Hör av dig mitt nr är 08-6805-3662 man vet aldrig, jag har ju alltid sån tur :- Jag är lycklig lottad jag kan kan flyga jag är inte rädd.... Ted, säg det igen det kommer gå bra det är alltid så här...
Jättestor kram till dej från mej Hjärtans tack för alla lyckönskningar och ExtramycketTack Else-Berit för din delning *guld* det är så det sprider sig, så kanske någon där ute från media får syn på det och då blir det kanske riktig publicitet med recension i nån tidning å allt...sorry oh va jag pratar när jag e nervös.... Nån sa jag leder där inne på bokmässan så jag får 10 min på scenen hihi måste kolla vänta lite bara, dubidubidu... går ju knappt att hitta men den som gillar klurigheter kan ju ta det som en kul grej :- haha ja god morgon god söndag! nä jag leder inte nu
Inlägg #6: Postat: 2012-10-09 14:33:00
Bente
Detta kom i dag. Tack alla som röstade så jag vann Programpunkt 19, Speakers Corner Länk: youtube.com
Bente Wikman pratar om de gömda barnen - hur vi kan hjälpa och göra skillnad.
Inlägg #7: Postat: 2012-10-09 15:06:00
Jan Olsson
#6 - Vad roligt att se,en "liten" stor människa i sitt esse! - Bra marscherat!
Inlägg #8: Postat: 2012-10-09 21:55:00
Bente
Tack alla som gilla mig så jag vann tiden mina 10 minuter på scenen på bokmässan. Shit jag var lite nervös men så här blev det. För dig som ville kolla men inte var där. Jag fick signera många böcker, det var kul och jag har blivit inbjuden
att hålla ett föredrag i Norge och ett i Sverige, en talarförmedling har hört av sig och vill ha mig i sitt team. Jag har en hel del böcker i Thailand, snart e det jul och jag funderar på att jag borde sälja men vet inte hur... Hör av dig om du vill ha nån bok eller om du har tips om publicitet och försäljning. Jag har nästa bok inom mig nu som pockar på och jag vill mest bara skriva... Ha en härlig dag min vän, och du glöm aldrig bort att tro på dina drömmar.
Laddar...