Rapportera inlägg

Valt inlägg:

Jag ska resa i dag. Det har varit spänning in i det sista och än det inte klart men Oh yes undrens tid är inte förbi :- nu kom e bil från tryckeriet och ringde på min dörr. Jag har 2 böcker med mig hem!!! Men oj shit va böcker är tungt! Va är viktigast flyers eller böcker, böcker eller flyers, vilka böcker? Måste få med mig alla flyers!!! "Här får du extra" sa han och log stort ville ha mer betalt, spelar ingen roll, tack sa jag och log tillbaks, "slut pengar" Oh may oh may dubbelt så stora flyers va snyggt dubbel så många kilo då... Detta får jag sätta på väggen i dag kanske någon åker Bkk - Gbg elr annan dist Sw Hör av dig mitt nr är 08-6805-3662 man vet aldrig, jag har ju alltid sån tur :- Jag är lycklig lottad jag kan kan flyga jag är inte rädd.... Ted, säg det igen det kommer gå bra det är alltid så här... Jättestor kram till dej från mej Hjärtans tack för alla lyckönskningar och ExtramycketTack Else-Berit för din delning *guld* det är så det sprider sig, så kanske någon där ute från media får syn på det och då blir det kanske riktig publicitet med recension i nån tidning å allt...sorry oh va jag pratar när jag e nervös.... Nån sa jag leder där inne på bokmässan så jag får 10 min på scenen hihi måste kolla vänta lite bara, dubidubidu... går ju knappt att hitta men den som gillar klurigheter kan ju ta det som en kul grej :- haha ja god morgon god söndag! nä jag leder inte nu

Ett meddelande kommer att skickas till ansvarig som besultar om inlägget skall tas bort, av vilken anledning vill du rapportera det här inlägget?