Inlägg #1: Postat: 2001-11-29 15:58:00
|
Somos |
Det är det jag säger Jeppsson. Ibland så är du fantastisk. Förslaget om att drogtesta 15-åringar är förkastligt eller rent ut sagt sjukt! Jag tycker den allmäna antidroghetsen i samhället är bissart. Kan vi någonsin diskutera frågan seriöst?
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-29 16:18:00
|
Jonathan |
Rök på.. tryck i en sil.. och dö en för tidig död!
Allvarligt talat vad är detta för flum som du står för?
Hellre den borgerliga "kontroll" och "stämpling" än dina flummiga vänsteridiosynkrotismer..
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-29 16:28:00
|
Kent Davidsson |
Moderaterna är ett antiintellektuellt och motsägelsefullt parti som alltid tycks företräda kapitalstarka intressen, och det är svårt att förstå vad dryga 20 av väljarkåren ser hos dem.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-11-29 22:15:00
|
Jens |
Legaliseringen av cannabis är en intressant debatt. Jag är nog mer för än emot men frågan är ganska komplex. Den bygger på så ingrodda och starka normer, fördomar och tänkande att det skulle bli skandal om det skedde nu. Moderaternas politik är allt som oftast tragikomisk. Det är inget nytt...keep on Tobias!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-15 00:19:00
|
JSK |
Jag tror nog att det finns icke-auktoritära grupperingar inom alla partier från väster anarkism till höger nyliberalism. Tyvärr är de för små och den auktoritära majoriteten dominerar. I vissa frågor är högern värst och i andra är det tvärtom. Varje parti borde delas upp i två! Ett auktoritärt och ett icke-auktoritärt.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-15 00:24:00
|
JSK |
...eller ännu hellre, som du föreslår i ett annat inlägg, slopa partierna helt.
|
|